|
Lyd på sony |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jbh 1976 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-November-2018 Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-November-2018 kl. 16:21 |
Hej med jer
Har købt et Sony 55EX9005 og har så sat min sonos playbar til. Nu er det bare sådan at når jeg skruer op eller ned passer volumen på soundbar ikke med volume stregen på tv... Feks hvis den står på 7 på tv er der ingen lyd og kan også stå på 0 og så der lyd alligevel ![]() Jeg får total knald i låget snart og synes at ha prøvet alt snart 🧐 What to do? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan er den tilsluttet.?
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
Start med at skru ned og bliv ved med at skrue ned i et stykke tid.
Passer de så ikke sammen efterfølgende? Klaus
|
|
![]() |
|
Jbh 1976 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-November-2018 Status: Offline Point: 6 |
Med et optisk kabel
|
|
![]() |
|
Har jeg prøvet også men det går galt igen efter et stykke tid
|
|
![]() |
|
Med optisk kabel
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Du kan ikke bruge din volumen bar til tv’et som rettesnor for Sonos alligevel.
Sonos vil tage udgangspunkt fra sin sidste position og har du eks hørt musik passer det ikke længere sammen alligevel
|
|
![]() |
|
Kan man fjerne tv’ets volume visning så?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |