|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Stefan V ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 700 |
![]() |
Der er også komplet manual integreret på w5000, hvis det skulle ændre noget
![]() Som sagt er billedkvaliteten en del bedre på w end v serie, det skyldes blandt andet 100hz-systemet. Om det er de 2000kr mere værd, er en smagssag. her er en anmeldelse af w'eren http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1239 889891 |
|
Med Venlig Hilsen
Stefan |
|
![]() |
|
127tage ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Status: Offline Point: 68 |
![]() |
nu har jeg fået det hjem og jeg er enlig meget glad ofr at jeg slap de 2000 kr. mere. lyden er efter mine behov okay. super at der er dansk navigering på det. :-) billede kvaliteten er også ganske udemærket via digital signal. :-)
|
|
![]() |
|
Stefan V ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 700 |
![]() |
hvad gav du for det og hvilken model valgte du?
|
|
Med Venlig Hilsen
Stefan |
|
![]() |
|
127tage ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Status: Offline Point: 68 |
![]() |
jeg valgte 40w5500 til en pris på 6892 kr. ved wupti.dk indtil vidre er jeg meget tilfreds :-)
|
|
![]() |
|
![]() |
Det skal du også være!
Det er et rigtig lækkert tv ![]() |
|
Med Venlig Hilsen
Stefan |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |