|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||||||
scouzer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
![]() Sendt: 24-November-2010 kl. 21:47 |
||||||
Jeg spekulerede på om jeg på nogen måde kan tilslutte min wii til min logitech z5500 via coax kabel eller direct. Toslink stik er allerede optaget, så det duer ikke.
|
|||||||
Kenneth
|
|||||||
![]() |
|||||||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
||||||
Du kan jo købe en omskifter, så er det klaret.
|
|||||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||||||
![]() |
|||||||
scouzer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
![]() |
||||||
ja hvis du kan finde noget der virker, må du da meget gerne smide et link. for jeg forsøgt på at finde en løsning. men det eneste kabel jeg kan finde er noget som kan forbedre billedet |
|||||||
Kenneth
|
|||||||
![]() |
|||||||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
||||||
Det er nemt nok at finde sådan en:
|
|||||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |
||||||
skal man så ikke hen og trykke på den hver gang for at skifte til hvilken enhed man vil bruge |
|||||||
Kenneth
|
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |
||||||
Jo, den har "fjern" betjening. Der findes vist ingen sådanne der er automatiske, det er jo ikke et elektrisk signal.
|
|||||||
|
|||||||
![]() |
|||||||
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() |
||||||
Har du toslink på din wii?
BS |
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |
||||||
nej det har jeg ikke. det eneste output jeg har på den er et scart stik |
|||||||
Kenneth
|
|||||||
![]() |
|||||||
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() |
||||||
![]() |
|||||||
![]() |
||||||
tak, men de links de har smidt er døde.. så ved ikke helt hvad det er jeg skal have fat i. Men det må da også kunne lade sig gøre at få noget hvor man kan tilslutte den i et coax stik |
|||||||
Kenneth
|
|||||||
![]() |
|||||||
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1562 |
![]() |
||||||
|
|||||||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |
||||||
men hvis du kan vise mig en måde jeg kan tilslutte lyden i direct stikkene (ved ikke hvad de hedder) og fortsat have billedet koblet til i scar eller component stikket, så ville det være super |
|||||||
Kenneth
|
|||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |