|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
Jeg ville også have benyttet min HTPC til at se DVD på og evt. også Blu-ray, men opgav. Billedet var slet ikke lige så godt fra HTPC'en som fra en stand-alone DVD afspiller.
|
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
Ok mit er meget bedre. Har du prøvet at benytte FFDshow som upscaler m.m.? |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Jeres billede er dårligt fordi i ikke kan finde ud af at sætte jeres codecs og skærm op...Hvis bare folk ville læsse hvad man skrev...
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
Præcis Det er mange guides på nettet, der fortæller hvordan man opnår et rigtig godt billede på HTPC Redigeret af mbm1 - 24-Oktober-2008 kl. 14:24 |
|
![]() |
|
![]() |
wew
Redigeret af mbm1 - 24-Oktober-2008 kl. 14:23 |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
Måske... men jeg har prøvet og syntes ikke at det er besværret værd... det kan godt være i syntes billedet er bedre, jeg gør ikke :) Patriarken... vil du mene at dit billede på din HTPC slår en DVD afspiller fra f.eks. Oppo? I så fald, vil jeg da gerne vide hvilke codec du bruger og hvordan det er sat op. Du skriver du har skrevet det før, så et link er okay med mig, ingen grund til gentagelser... Redigeret af Zardo - 25-Oktober-2008 kl. 20:23 |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Hvis der er en som har en guide til at slå min dvd 1930 i billedekvalitet
fra en HTPC. så er i velkommen. Husk en denon 1930 er ikke en gang en super dvd. Min Popcorn a100 har da et bedre billede end min 1930. hardware chip er vejen fra. Jeg har brugt mange timer på HTPC. Efter jeg fik min popcorn A100 er der ikke brugt en time. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |