|
lyd til Samsung i 8 serien ? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19746 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv en gang til at læse når jeg foreslår noget.
Ser du mig nedgøre andres forslag? Ser du mig komme med andet end anbefalinger og ikke "du vil have" eller "dit behov er"? Det er meget anderledes! Klaus |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Hvor er det nedgørende i sd2100's indlæg. Det er da bare en kort og klar anbefaling.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19746 |
"dit behov er ikke et eller andet gammelt fra dba"
Klaus |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Ok, det er vi så ikke enige om er nedgørende
|
|
![]() |
|
OK, jeg er så bare hysterisk - det er i orden... ;-)
Du ved lige så godt som jeg at et par højttalere ikke bliver ringere af at blive ældre (du har så vidt jeg husker selv et par "ældre svende" til at stå). Og forstærkeren jeg forslår er fra 2011, fuldstændigt som den soundbar der foreslås. "Så et eller andet gammelt" er jeg langtfra enig i! Til gengæld vil det der "et eller andet gammelt" spille røven ud af bukserne på soundbaren. Klaus |
|
![]() |
|
sd2100 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2008 Status: Offline Point: 309 |
Det var sådan det skulle forståes (henvendt til Kampus). Det er skrevet lidt i to lørdag nat - måske for hurtigt. Trådstarteren gav indtryk af at soundbar var løsningen - jeg kom så med en anbefaling. Beklager, hvis den var lidt kantet formuleret.
Og så kender jeg en hel del, der har været meget glade for soundbars - lige fra de billige Yamaha til den lækre b&w fra hifiklubben. Dvs. Væk med "de tusind kassers" løsninger frem mod det simple, enkle, smarte - hvilket jeg finder helt forståeligt. Og lige for at slå fast, jeg har selv solgt og købt på dba. Og søndagen er brugt på at arrangere kabelbakker til baghøjttalerne (kører pt 6.0). Mvh. Steen Redigeret af sd2100 - 19-Januar-2014 kl. 20:25 |
|
![]() |
|
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
sikke nogle diskutioner der opstår nogle gange...
til trådstarter, hvad med et par aktive højtalere som disse, http://www.dustinhome.dk/product/5010744312/swans-m100mkii-2-0/ mine forældre er rigtig glade for deres sæt, så glade at de efter at have sat dem til deres tv endte med at måtte købe til begge deres computere også. de spiller virkelig godt.
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 24 ![]() -- ![]() Oprettet: 26-December-2008 Sted: 8382 Hinnerup Status: Offline Point: 286 |
Da jeg var på udkig efter et nyt fladskærmstv, var jeg forbi HiFi Klubben. Der fik jeg også en demo af B&W MM-1 højtalere, da sælger anbefalede disse til forbedring af tv lyden.
Jeg husker at være meget imponeret af lyden. Og husker jeg rigtigt så tilsluttes de også hovedtlf.udgangen på tv´et. |
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
Jeg kan på det varmeste anbefale et Q-TV2 lydsystem. Kan fås bl.a. i Fona. Hvis du er rigtig heldig kan du også finde det brugt til en god pris.
http://www.qacoustics.co.uk/q-tv-speakers-soundbar.htm Redigeret af azrael - 20-Januar-2014 kl. 09:45 |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
loveduck ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
Jeg vil overveje et sæt B&W MM-1 til din skærm. Dem anvender jeg og er super tilfreds med det :-)
http://www.hifiklubben.dk/Products/b-w-mm-1-aktiv-hojttaler-28993/
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |