|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Svalle ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() Sendt: 17-Januar-2010 kl. 14:59 |
|
Er der nogen der kan fortælle mig, hvorfor jeg ikke kan få lyd ud af mit tv når noget er koblet til?
Når jeg skriver lyd ud, mener jeg fra tvèt til anlæget. jeg bruger sådan en scartstil med phone udgange i den anden ende, og mit tv kommer ind med TDC HOME TRIO så jeg har en er de små bokse der, men når jeg ser tv med home tri eller noget fra min HD optager kan lyder ikke komme ud i anlæget. jeg skal på den alm. antenne før det lykkes, hvorfor?
TV= Samsung UE-40B6000
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
nu er dit tv så ikke oled
![]() har du kigget på en opsætning på tdc home trio, hvis den står til hdmi. er det ikke sikkert der kommer ud via scart |
||
![]() |
||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
|
Du skal bruge den optiske udgang på dit tv, for at få lyd ud til anlæget.
|
||
![]() |
||
Svalle ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
|
Beklager at jeg fik plaseret min tråd forkert
![]() Men ja tvet kommer ind med hdmi, og så siger i at man ikke kan trække det ud af tvèt med scart?
en optisk kabel kan jeg ikke bruge det understøtter mit anlæg ikke.
må jeg så bare ta til takke med det jeg har? altså lyd ud gennem de kedelige højtaler i tvet!
|
||
![]() |
||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
|
Ellers, så har du chancen nu, til at opgradere dit alm. stereo anlæg til surround.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Naj er du tosset, hvis jeg skulle skifte alle mine NADèr ud med noget tilsvarende i souround, vil det jo koste 45-50.000 så jeg tror bare jeg tar lyden fra tvèt
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
sidder der phone udgang på din tdc boks? |
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
![]() |
||
![]() |
|
man kan få en optisk/analog omformer. men kender ikke kvaliteten og der skal bruges en strømforsyning http://www.av-connection.dk/?PGr=3525&ML=933 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Okay det var jeg ikke klar over, det var selvfølgelig en mulighed.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |