|
Lyd ud i højtaler ved alm kabel-tv |
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Forfatter | |
DraX ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2012 Sted: Thorsager Status: Offline Point: 180 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ahh okay :) My bad then
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Ok, du sætter et optisk kabel fra TV'ets udgang til en optisk indgang på recieveren. Åbner menuen på recieveren og finder INDGANGSOPSÆTNING. Den kan hedde lidt forskelligt fra mærke til mærke, men det er den menu hvor du assigner eller tildeler en indgang til den tilsvarende knap på fj.btj. Det virker simpelthen ikke før du har gjort det.
|
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
Okay, jeg prøver når jeg kommer hjem :D
|
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
Damn det virker stadigvæk ikke :(
Men kan være fordi jeg tildeler indgangen som tv? Men sætter så nummer 1 til at skulle være digital.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
|
![]() |
|
Gør jeg også?
Menuen hedder TV, DVD osv Og så ud fra dem kan jeg vælge 1,2,3,4 her vælger jeg så 1 til at være digital? Kan godt være jeg gør det svære end det er, men er ved at være godt forvirret over det :(
|
|
![]() |
|
Ok! Godt ord igen :-)
Har du kigget i enden af ledningen om der rent faktisk kommer rødt lys igennem?
|
|
![]() |
|
Skal der være lys i begge ender? For der er kun lys i den ende jeg har smidt i forstærkeren :(
|
|
![]() |
|
Og der må ikke være lys i forstærkerens INDGANG Redigeret af Kampus - 01-November-2012 kl. 17:43 |
|
![]() |
|
Okay så skulle den virke.
Der er lys i den frie ende når stikket er sat i tv'et :D
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Men intet virker :( Nu får jeg min far til at tage et analog stik med, så prøver jeg det istedet :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |