recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - lyd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketlyd

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Huugin Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: lyd
    Sendt: 30-Oktober-2009 kl. 21:34

Jeg går og mangler noget lyd til mit nye kollegie værelse.  Jeg ved meget lidt om HiFi, og bliver forvirret af mine venners delte meninger...halvdelen mener man ikke får noget godt til under 5000, andre mener nogle billige højtalere virker fint til et lille værelse på 12m^2.  

Jeg har ikke noget imod at spendere de 5000kr hvis lyden virkelig er mærkant bedre.  Jeg spiller meget musik, men aldrig ultra højt, og har derfor ikke noget imod højtalere som spiller godt, men måske halter lidt ved meget høj musik. 

Nogle meninger om noget der er godt til prisen?

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2009 kl. 14:12

Gå ud at lytte og dan dig dit eget indtryk. Det er meget svært for andre at sige hvor meget du behøver ofre på LYD.

Vælg butikker der har uddannet personale, så du får vejledning. Og lån evt. et par anlæg med hjem inden du køber.

Og så velkommen til recordere

Til top
Huugin Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-Oktober-2009
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2009 kl. 00:16

Nogle ideer til super butikker? jeg kender kun Hifi klubben, og har hørt at det ikke i alle tilfælde er hvad  det har været.  Jeg bor i københavn området.

tak

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu