Jeg ved ikke rigtigt om dette diskuteres her, eller om det kun er nye produkter ;o)
Jeg har fået et B&O BeoVision L2502 TV (det er nok ca 10-15år gammelt), men lyden forsvinder på programmerne nogle gange.
Hvis jeg eks tænder TV'et og se på DR 1 så efter ca 1-2 min så forsvinder lyden og nogle gange efter 2 -1min så kommer lyden igen og sådan bliver den ved, og det er på alle TV kanaler (Kanalerne er blevet indstillet efter jeg fik det)
Når lyden så kommer igen, så hopper billedet lige et sekund, men KUN når billedet kommer igen.
Troede først at det måske kunne være en løsforbindelse, men det hjælper ikke at rokke TV'et mens lyden er væk.
Har prøvet at afspille en DVD via scart og her forsvinder lyden IKKE.
Jeg kunne selvfølgelig gå ned til en B&O forhandler og betalte xxxx kr for at få dem til at se på det, men siden det er så gammelt ønsker jeg ikke at ofre så mange penge på det.
Har nogen en ide om hvad det kan være, eller kan henvise mig til et dansk forum ang. fejlfinding på TV'er (B&O)
ps. hentede TV'et idag (har stået hos nogle andre) og lyden kom og gik hos dem, men lyden på TV'et er væk hos min, men lyden på DVD'en via scart er der.