|
lyden på tv2 fri |
Besvar |
Forfatter | ||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-September-2013 kl. 11:38 |
|
vi modtager yousee og ser kanalerne digitalt
problemet er at kun på tv2 fri der kommer er periodisk et lille hak i lyden periodisk ,der er ingen sammenhæng i problemet .
For at fejlsøge har jeg koblet alt fra indtil hovedkablet og sat tv´t på dette kabel og der er problemet også
er det yousee der har et problem eller hvad kan man gøre for at slippe for denne fejl ,yousee fejer den over på at det er ens instalation ,men når problemet er på hoved kablet er det vel deres problem .
er det korrekt oplyst at de alm fstik der skrues på også er hftætte
og hvad gør man med jordkablet er sidder pt et der er skruet på .
alle kabler er nye dobbel skærmede ,ikke fra H/n
|
||
Skodman
Bruger Oprettet: 30-August-2006 Sted: Lyngby,Denmark Status: Offline Point: 218 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har samme problem med lyden fra TV2 fri.
Så det er nok ikke din installation den er gal med.Så skal du da lige være min nabo Jeg bor i Lyngby.
Jeg syntes kun at problemet er der når de sender live.
|
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
det er også live jeg især har oplevet det på ,men også på fx udsendelsen med Ernst
yousee siger at den frekvens tv2 fri deler der er der andre kanaler på Andre kanaler i samme frekvens komprimeringen (QAM 26) som den omtalte kanal. Prognr
Service jeg har haft kontakt med av connection som har set billeder af det jeg har skruet sammen og de ser ikke noget forkert i instalationen pånær lige tap fordeleren der anbefalede de en triax der var hf+ sikret det jo lidt af et sats og købe nye stik mv og det så ikke virker hvis du har den store pakke har du så mulighed for at tjekke om fejlen også er på de andre nævnte kanaler på samme qam Redigeret af jetdirect - 20-September-2013 kl. 18:13 |
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
så røg lyden total i aften på tv2 fri her kl 21:32 (20/09) og den er ikke kommet igen alt andet fra yousee er ok
udsendelsen er jorden rundt i 80 haver ,den efterfølgende udsendelse er også uden lyden på tv2play virker dog Redigeret af jetdirect - 20-September-2013 kl. 22:19 |
||
Skodman
Bruger Oprettet: 30-August-2006 Sted: Lyngby,Denmark Status: Offline Point: 218 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har ikke lyd problemet med de andre kanaler du nævner .Så det kan næsten ikke være fordi de køre på samme frekvens..Men det er bare noget jeg tror ( har ikke den store expert viden om det )
|
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
vedr det lille hak i lyden er jeg nu på bar bund ,alle stik er gået igennem igen og der er monteret ferit kerner på alle kabler for at se om det havde noget og sige uden held
den 3 port på tappen er termineret hvis der er andre der oplever dette hak i lyden hører jeg gerne om det og om hvilken udbyder man er på |
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
opdatering fra tv2.dk
Efter og have haft fat i tv2 support har deres tekniske afdeling fundet frem til flg :
|
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
så er der en opfølgning fra tv2 teknik :
Problemerne skulle ikke være til stede nu. Det teknikerne mener nu er, at de bare skal sikre sig, at det ikke sker igen. |
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
fejlen er der desværre stadig ,problemet er nu yousee benægter de har problemer og tv2 påstår fejlen er rettet
|
||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4907 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er derfor jeg ikke har yousee mere.
Kan ikke anbefale firmaet......
|
||
Markh
Super bruger Oprettet: 04-August-2006 Sted: København Status: Offline Point: 317 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har intet bemærket på TV2 Fri via YouSee, så det indikerer umiddelbartat fejlen ligger i din installation et sted (hovedkablet inkl.). Det er i hvert fald næppe et generelt problem for alle YouSee kunder. Du kan jo evt. optage en stump fra TV2 Fri, og forhåbentlig "fange" problemet. Så har du et "bevis" på at der er noget galt. Det gør det nemmere at overbevise eventuelle teknikere om fejlens tilstedeværelse. /Mark Redigeret af Markh - 31-December-2013 kl. 14:30 |
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
jeg har haft en stor dialog med yousee for ligsom og få den til og indse der er et problem og de siger så blot du kan få en teknikker men nu giver jeg ikke en blanko check hvor de selv bestemmer om der er et problem eller ej.
jeg har prøvet og sætte et tv direkt på hoved kablet og så er problemet der stadig men det jo lidt af et sats mht yousee og deres udskrivninger af regninger . syntes ligsom udelukkelses metoderne er brugt for at finde problemet |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |