|
Lydformat på Onkyo 636 vil ikke vises |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-April-2015 kl. 15:16 |
Efter problemer med min 609, så kom jeg til at købe en Onkyo 636, men har fået det problem at, Jeg kan kun få den til at vise BD/DVD og navnene, på de andre inputs. Jeg kan ikke få DTS HD, TRUE HD og ATMOS, til at stå fast. Det står med meget små bogstaver i toppen, men jeg er vant til, at det står med stort på min 609. Hvad gør jeg?
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2814 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad sker der hvis du trykker på Display knappen på fjernbetjeningen?
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
Så står det der pænt, men kun et par sekunder.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Vejrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 687 |
Jeg mener kun at den viser dit input i dit front display, jeg tror ikke du kan få den til at vise lydformat permanent i displayet...!
|
|
![]() |
|
Det gør den på min 609, og også på den jeg havde før den. Kan ikke lige huske nummeret.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Vejrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 687 |
Jeg har haft to onkyo kan heller ikke huske numrene, men den ene viste audio format den anden gjorde ikke.! Mener den der ikke gjorde hed 876
|
|
![]() |
|
Jeg mener, at der var noget jeg satte op, på min 609 men kan ikke huske hvad. På min 609, står input oppe, og lige under med store bogstaver står lydformatet.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Er der ikke valg af input lydformat i menu -> opsætning -> input
|
|
![]() |
|
Ikke lige umiddelbart.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Så tror jeg ikke du kan få lydformatet skrevet med stort. Har heller ingen opsætning på min Pio, den viser det bare. Men kan huske min Onkyo 605 havde en opsætningsmenu, hvor hver indgang var der mulighed for at vælge mellem stereo/DTS
|
|
![]() |
|
Ashanti ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 358 |
Jeg har en 636 og jeg har været omkring alt i menuen. Ingen muligheder for at det vises fast :(
|
|
Samsung UE55D8005
Onkyo TX-NR636 Mirage OS³-FS Front LR Mirage OS³-CC Center Mirage OS³-Sats Surrounds Mirage MM-8 subwoofer HUMAX YSR-4000 Nvidia Shield |
|
![]() |
|
Det er sgu da latterligt. Jeg havde lige Transformers på, med Atmos lyd, og i toppen hvor det står fast, der står bare True HD. Men trykker jeg på display, så står der Atmos. Gad vide om det kan komme som en firmware opdatering? Jeg hentede tidligere, og der var en del opdateringer.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |