recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lydformat på Onkyo 636 vil ikke vises
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lydformat på Onkyo 636 vil ikke vises

Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lydformat på Onkyo 636 vil ikke vises
    Sendt: 09-April-2015 kl. 15:16
Efter problemer med min 609, så kom jeg til at købe en Onkyo 636, men har fået det problem at, Jeg kan kun få den til at vise BD/DVD og navnene, på de andre inputs. Jeg kan ikke få DTS HD, TRUE HD og ATMOS, til at stå fast. Det står med meget små bogstaver i toppen, men jeg er vant til, at det står med stort på min 609. Hvad gør jeg?

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2814
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2015 kl. 15:28
Hvad sker der hvis du trykker på Display knappen på fjernbetjeningen?
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2015 kl. 15:32
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Hvad sker der hvis du trykker på Display knappen på fjernbetjeningen?
Så står det der pænt, men kun et par sekunder.Ouch
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Point: 687
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2015 kl. 15:39
Jeg mener kun at den viser dit input i dit front display, jeg tror ikke du kan få den til at vise lydformat permanent i displayet...!
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2015 kl. 15:41
Oprindeligt skrevet af Vejrup Vejrup skrev:

Jeg mener kun at den viser dit input i dit front display, jeg tror ikke du kan få den til at vise lydformat permanent i displayet...!
Det gør den på min 609, og også på den jeg havde før den. Kan ikke lige huske nummeret.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Point: 687
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2015 kl. 15:43
Jeg har haft to onkyo kan heller ikke huske numrene, men den ene viste audio format den anden gjorde ikke.! Mener den der ikke gjorde hed 876 

Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2015 kl. 15:48
Oprindeligt skrevet af Vejrup Vejrup skrev:

Jeg har haft to onkyo kan heller ikke huske numrene, men den ene viste audio format den anden gjorde ikke.! Mener den der ikke gjorde hed 876 

Jeg mener, at der var noget jeg satte op, på min 609 men kan ikke huske hvad. 
På min 609, står input oppe, og lige under med store bogstaver står lydformatet.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2015 kl. 15:56
Er der ikke valg af input lydformat i menu -> opsætning -> input
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2015 kl. 16:01
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Er der ikke valg af input lydformat i menu -> opsætning -> input
Ikke lige umiddelbart.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2015 kl. 16:09
Så tror jeg ikke du kan få lydformatet skrevet med stort. Har heller ingen opsætning på min Pio, den viser det bare. Men kan huske min Onkyo 605 havde en opsætningsmenu, hvor hver indgang var der mulighed for at vælge mellem stereo/DTS
Til top
Ashanti Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-September-2008
Sted: Denmark
Point: 358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ashanti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2015 kl. 16:09
Jeg har en 636 og jeg har været omkring alt i menuen. Ingen muligheder for at det vises fast :(
Samsung UE55D8005
Onkyo TX-NR636
Mirage OS³-FS Front LR
Mirage OS³-CC Center
Mirage OS³-Sats Surrounds
Mirage MM-8 subwoofer
HUMAX YSR-4000
Nvidia Shield
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2015 kl. 16:20
Oprindeligt skrevet af Ashanti Ashanti skrev:

Jeg har en 636 og jeg har været omkring alt i menuen. Ingen muligheder for at det vises fast :(
Det er sgu da latterligt. Jeg havde lige Transformers på, med Atmos lyd, og i toppen hvor det står fast, der står bare True HD. Men trykker jeg på display, så står der Atmos. Gad vide om det kan komme som en firmware opdatering? Jeg hentede tidligere, og der var en del opdateringer.
Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar Side  123 4>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu