recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lydformat på Onkyo 636 vil ikke vises
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lydformat på Onkyo 636 vil ikke vises

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2015 kl. 16:36
Oprindeligt skrevet af Ashanti Ashanti skrev:

Jeg har en 636 og jeg har været omkring alt i menuen. Ingen muligheder for at det vises fast :(
Brugte du, din mikrofon til at opsætte lyd? Det gjorde jeg, men det var godt nok, dårlig lyd der kom ud af det. Så jeg måtte prøve at opsætte manuelt. Det er noget bedre. Men mangler lidt endnu.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Ashanti Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-September-2008
Sted: Denmark
Point: 358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ashanti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2015 kl. 17:05
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Jeg har en 636 og jeg har været omkring alt i menuen. Ingen muligheder for at det vises fast :(

Brugte du, din mikrofon til at opsætte lyd? Det gjorde jeg, men det var godt nok, dårlig lyd der kom ud af det. Så jeg måtte prøve at opsætte manuelt. Det er noget bedre. Men mangler lidt endnu.

Ja det er en ringe lyd den selv finder.

Man er nød til at sætte det op selv :(
Samsung UE55D8005
Onkyo TX-NR636
Mirage OS³-FS Front LR
Mirage OS³-CC Center
Mirage OS³-Sats Surrounds
Mirage MM-8 subwoofer
HUMAX YSR-4000
Nvidia Shield
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2015 kl. 17:07

Ja det er en ringe lyd den selv finder.

Man er nød til at sætte det op selv :(
Det er da godt jeg ikke er alene. Jeg synes den spiller meget højere end min 609. Normal tv på den, der lå jeg på 50 i lydstyrke, men på denne her omkring de 25-26.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2015 kl. 07:08
Nå, men det er helt umuligt. Jeg spurgte Onkyo på Facebook. Og fik dette svar. For at forklare mig, lagde jeg et billede op af en 1030.

Hello. The Receiver on this Banner is an 1030. This has a 2 lined Display for show some Informations. One is for the

input channel, and 1 for the sound Format. The 636 has 1 line in his Display. Its fixed for the channel Setting. If you

need Informations about the Sound setting, you can press 'Display' on your Remote Controller. Best regards - Patrick

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Kingofdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-December-2014
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kingofdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2015 kl. 11:20
bruger i thx cinema mode når i ser film? ellers står den bare på det alm lydspor?

Redigeret af Kingofdk - 10-April-2015 kl. 11:21
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kingofdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2015 kl. 11:20
slet

Redigeret af Kingofdk - 10-April-2015 kl. 11:21
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2015 kl. 12:12
Oprindeligt skrevet af Kingofdk Kingofdk skrev:

bruger i thx cinema mode når i ser film? ellers står den bare på det alm lydspor?
Hvor er det lige, at du indstiller det? Jeg er ikke nået så langt endnu. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kingofdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2015 kl. 12:17
hej
kan se at din onkyo er noget nyere end min så er ikke sikker på de kører med thx mode længere.

jeg har en onkyo 806 købt i 2009

er du blevet glad for din onkyo?

Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2015 kl. 12:41

hej
kan se at din onkyo er noget nyere end min så er ikke sikker på de kører med thx mode længere.

Det tror jeg heller ikke. Jeg er glad for den, når jeg ser film med HD lydformater, for det lyder rigtig godt. Men ved TV, er jeg ikke tilfreds endnu. Det er bare en indstilling, som jeg ikke har fundet endnu.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kingofdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2015 kl. 12:48

hej

Det tror jeg heller ikke. Jeg er glad for den, når jeg ser film med HD lydformater, for det lyder rigtig godt. Men ved TV, er jeg ikke tilfreds endnu. Det er bare en indstilling, som jeg ikke har fundet endnu.

Lyder godt ! 
Hvad består dit setup af?

Jeg kan se thx modes findes i de lidt dyrere modeller.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2015 kl. 17:59
Det går helt galt her. Jeg kan bare ikke få den indstillet. Der kommer centerlyd/tale, fra næsten alle højtalere.. Det er både hvis jeg prøver, at tage med kalibrerings mikrofonen, eller prøver at indstille selv. Det kører bare ikke lige.Cry
Mvh
Flemming Larsen
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19569
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2015 kl. 18:01
Mon ikke du skulle have haft en Marantz i stedet?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu