|
Lydformat på Onkyo 636 vil ikke vises |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Brugte du, din mikrofon til at opsætte lyd? Det gjorde jeg, men det var godt nok, dårlig lyd der kom ud af det. Så jeg måtte prøve at opsætte manuelt. Det er noget bedre. Men mangler lidt endnu.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Ashanti ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 358 |
||
Ja det er en ringe lyd den selv finder. Man er nød til at sætte det op selv :( |
|||
Samsung UE55D8005
Onkyo TX-NR636 Mirage OS³-FS Front LR Mirage OS³-CC Center Mirage OS³-Sats Surrounds Mirage MM-8 subwoofer HUMAX YSR-4000 Nvidia Shield |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
||
Det er da godt jeg ikke er alene. Jeg synes den spiller meget højere end min 609. Normal tv på den, der lå jeg på 50 i lydstyrke, men på denne her omkring de 25-26.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
||
Nå, men det er helt umuligt. Jeg spurgte Onkyo på Facebook. Og fik dette svar. For at forklare mig, lagde jeg et billede op af en 1030.
Hello. The Receiver on this Banner is an 1030. This has a 2 lined Display for show some Informations. One is for the input channel, and 1 for the sound Format. The 636 has 1 line in his Display. Its fixed for the channel Setting. If you need Informations about the Sound setting, you can press 'Display' on your Remote Controller. Best regards - Patrick |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Kingofdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2014 Status: Offline Point: 89 |
||
bruger i thx cinema mode når i ser film? ellers står den bare på det alm lydspor?
Redigeret af Kingofdk - 10-April-2015 kl. 11:21 |
|||
![]() |
|||
Kingofdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2014 Status: Offline Point: 89 |
||
slet
Redigeret af Kingofdk - 10-April-2015 kl. 11:21 |
|||
![]() |
|||
||
Hvor er det lige, at du indstiller det? Jeg er ikke nået så langt endnu.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
||
hej
kan se at din onkyo er noget nyere end min så er ikke sikker på de kører med thx mode længere. jeg har en onkyo 806 købt i 2009 er du blevet glad for din onkyo? |
|||
![]() |
|||
||
Det tror jeg heller ikke. Jeg er glad for den, når jeg ser film med HD lydformater, for det lyder rigtig godt. Men ved TV, er jeg ikke tilfreds endnu. Det er bare en indstilling, som jeg ikke har fundet endnu.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
||
Lyder godt ! Hvad består dit setup af? Jeg kan se thx modes findes i de lidt dyrere modeller.
|
|||
![]() |
|||
||
Det går helt galt her. Jeg kan bare ikke få den indstillet. Der kommer centerlyd/tale, fra næsten alle højtalere.. Det er både hvis jeg prøver, at tage med kalibrerings mikrofonen, eller prøver at indstille selv. Det kører bare ikke lige.
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
||
Mon ikke du skulle have haft en Marantz i stedet?
Klaus |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |