|
Lydformat på Onkyo 636 vil ikke vises |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Nå men det var ret simpelt. Man skal ind under hver kanal, og så ændret lydformat. De har bare stået dårligt fra start af.
|
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||||
???????? Ikke forstået? Kan hver enkel kanal stå til forskelligt lydformat? Og kan de ikke reguleres samlet? M.v.h. |
|||||
![]() |
|||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
||||
Yep, nogen kan sættes forskelligt. Ved ikke om man kan sætte dem alle samtidigt. Men er fint for mig, at mine musikkanaler kan få en anden indstilling, end for eksempel DR.
Redigeret af Flemming Larsen - 11-April-2015 kl. 11:07 |
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||||
I snakker vist forbi hinanden. Henrik snakker om højttaler kanaler 5.1, og du snakker om radiokanaler
![]() |
|||||
![]() |
|||||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||||
Ja, det gik også lige op for mig.
![]() ![]() ![]() M.v.h. |
|||||
![]() |
|||||
||||
Ingen radio her. Jeg har slet ikke indstillet radio delen. Det er musik tv kanaler. Jeg kan godt lide, at se lidt musikvideoer, mens jeg laver noget andet.
![]() |
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||||
Hvor fra?
|
|||||
![]() |
|||||
||||
Mtv og VH1 kanaler. |
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
||||
Hvor lyden kommer fra TV via ARC til reciever? Hvis du kan indstille et lydformat til den indgang, må det også kunne lade sig gøre til en HDMI indgang.
|
|||||
![]() |
|||||
||||
Ja, det er sgutte let, når du midt i en tråd/problemløsning på en receiver, begynder at tale om TV-indstillinger.
![]() M.v.h. |
|||||
![]() |
|||||
||||
Jamen det virker også nu.
|
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
||||
Nu bruger jeg så min receiver til al lyd, som kommer fra tv. Så var det samme problem.
|
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |