|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Di Gio ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2007 Status: Offline Point: 91 |
![]() Sendt: 20-Februar-2009 kl. 14:25 |
Jeg står og skal investere i et lydkort til min media computer. men jeg er ik så kendt på det område hvad jeg skal vælge. Jeg har kigget lidt på et Auzentech X-Fi Prelude 7.1 http://www.dustinhome.dk/pd_5010113691.aspx
Det skal bruges både til analog(stereo) og Surround. |
|
![]() |
|
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
Har selv den gamle model Auzebtech X-Fi Xplosion 7.1 DTS connect, og det spiller forrygende, og lyden må være mindst lige så god på Prelude.
Du skal ige vide at kortet kan fås langt billigere, hvis du køber det direkte på Auzentechs hjemmeside, Auzentech.com ![]() |
|
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
A_Nielsen @ Har du tilsluttet det via TOSlink? Og hvordan spiller det imod PS3'en?
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
okay... men bror har også dette kort, det spiller forrygende, men ville gerne høre om der var andet på markedet. 200$ plus porto. kan vel næsten ik betale sig. |
|
![]() |
|
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
Ja, har tilsuttet det med toslink (optisk). Det spiller bedre end PS3'en, men PS3'en gør det skam ikke dårligt ![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Nej det kan det ikke, men sidst jeg kiggede mener jeg at prisen var lavere. |
|
|
|
![]() |
|
Alies_Benjamin ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Hvis du rykker det digitalt til din forstærker (Toslink / Coxialt ) kan det være ligemeget med det lydkort du smide i... skal bare have en digital udgang (Hvilket dit Onboard sikkert har )
Det vil jo være DA konverteren i din forstærker som kommer til at arbejde med lyden. |
|
![]() |
|
![]() |
Så fik jeg endelig mit Auzentech X-Fi Prelude kort... men jeg vil lige høre hvad mode du køre i? der er Entertainment Mode som beskriver at skulle være det bedste til musik og film. men synes det lyder virkelig underlig og forringer i lyden. Men kan det være noget man skal justere jeg har overset? Jeg køre med Audio Creation mode nu og lyden er okay, men jeg havde forventet lidt mere. regner jeg med at få i Entertainment. |
|
![]() |
|
torpedo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
![]() |
|
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Har du skiftet nogle komponenter ud på kortet, eller? Har selv dettte på ønskelisten |
|
![]() |
|
![]() |
nu er jeg rimelig ny hvad det her angår... andre opams, det er? hvis det gør en anden forskel skal jeg helt sikkert have det gjort. men vil gerne have en forklaring på hvordan og hvad det ændre Redigeret af Di Gio - 03-Marts-2009 kl. 09:48 |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
En opamp er et kredsløbskomponent - de bruges ofte til differentiering mm - men lad være med at bekymre dig om det. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |