|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
![]() Sendt: 12-September-2008 kl. 19:15 |
Ville lige skrive en lille post'it til dem der skulle have glemt det.. Asus Xonar HDA V1.3 er ved at finde butikkerne... http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=366686&cks=ASS& assoc=B2EE2DC9-79A9-4643-8E9B-BB3EEB25CF18 Men alt har dog sin pris.. 1900kr.. Håber det bare en en gæt pris.. selvom der står de skulle komme til levering i morgen på hjemmesiden |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Ja men det er jo fedt! Kan godt være jeg er helt på bagperonnen Men hvad er det, og hvorfor skal vi glæde os over at det nu er på hylderne? |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
![]() |
Jamen i det at det kan udsende Lydformater som TrueHD og DTS HD Master audio i bitstream gør det nok til jeg ville investere i det.. Så er der jo intet der holde Media compen for at være det ultimative med et bluray drev indstalleret.. |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() |
Det kan de nye grafikkort nu også gennem HDMI, så det i sig selv er ikke noget nyt.
Men det er tilmed også en ulempe med et dedikeret lydkort til da nu til dags, da du så tvinges til at køre et HDMI kabel fra grafikkortet til tv'et, og et andet fra lydkortet til forstærkeren. Hvor du med de nyeste grafikkort bare skal køre et kabel fra computeren til forstærkeren og et fra forstærkeren til tv'et. |
|
![]() |
|
![]() |
Jamen understøtter de nye GFX kort også de nye lydformater..? eller er det "max" normal DTS
Syntes jeg har læst et par steder at de ikke kan smide DTS HD og det ud |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Nej....Der er HDMI ind og ud.....Man looper et kabel i lydkortet og så videre der fra til TV/AMP |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
tosa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 887 |
![]() |
Problemet med de grafikkort der er i dag, er at du ikke får lossless lyd ud af dem. Enten overfører du lyden fra bundkortet via S/PDIF, som ikke kan overføre lossless, eller også er det via en onboard chip, som endnu ikke kan klare lossless lyd (heller ikke på HD 4800 kortene). Derved er de nye kort fra Asus den eneste mulighed for at kombinere grafikkort (som ikke er onboard) med lossless lyd via HDMI, medmindre man bruger hybridpower. Dog mener jeg også, at 1.900 kr. er alt for dyrt for denne mulighed. For jeg tvivler ærligt talt på hvad Splendid video-chippen vil kunne tilføre. |
|
![]() |
|
noob30 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 350 |
![]() |
Er der nogen der har fået købt sig dette vidunderlig kort og har prøvet de nye HD lyd formater ?
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |