|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
![]() Sendt: 13-August-2008 kl. 12:29 |
Hejsa Hvilket af følgende lydkort bør jeg benytte for bedste resultat : 1) et par år gammelt AudioTrak MAYA 5.1 MKII 2) On-board kortet på GA-MA78gm-s2h bundkortet. Begge dele med optisk digital udgang Min forstærker kan klare alm. DTS ikke noget med 7-kanals lyd her. /Christian |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
Hvis du ikke har problemer med nogen af delene, kan det ene være lige så godt som det andet, da du kører med digitalt output.
Men jeg ville dog benytte AudioTrak's kort, de plejer at have godt styr på deres hardware og software. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |