|
Lydløs HTPC der kan kører XBMC |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Forfatter | ||
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
De anbefaler selv at man får min 4GB kort.
Case fås i hvid, så er det vist en smal sag at få det gjort lyserødt... :D |
||
![]() |
||
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
|
Hvor har du fundet det i hvidt? Den danske rpi side, som henviser til cases er alle sammen sådan nogle gennemsigtige nogle. |
||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
||
![]() |
||
SilverLine ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
|
Har fundet meget tilbehør til rpi på ebay
|
||
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
|
||
![]() |
||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
|
den danske RS electronic side har cases i sort og hvid
|
||
![]() |
||
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
|
Super, fandt det. Gemt i bogmærker. ![]() |
||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
||
![]() |
||
SilverLine ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
|
Hvem benytter Farnell som transportfirma her i DK ?
|
||
|
||
![]() |
||
wideover ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
|
Jeg har købt case her: https://www.modmypi.com/shop/raspberry-pi-cases
Men der er også en del på ebay.co.uk
Ellers find det gamle lego frem: http://www.raspberrypi.org/archives/1354
|
||
![]() |
||
M-P-A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 387 |
|
Fik min med alm post dk, bare smidt i postkassen :)
|
||
Samsung F7005 & Pana TH-42PX80E
Samsung 3126 + Netget 7700 HTPC Xbmc: Intel 2100-T, 8Gb ram, 64Gb SSD, mini itx. FilServer/ xpenology HP N54L, 8gb ram - 4x3TB WD Red |
||
![]() |
||
|
Okay. Æv så var det ikke idag jeg fik den
![]() |
||
|
||
![]() |
||
HepHey ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
|
Er der nogen der lige kan give noget respons på hvordan den køre XBMC har nemlig selv et ATV2 hvor jeg syntes den køre en smugle langsom i gennem menuerne...
Kan rpi køre XBMC flydene og sende i 1080P 3D ?
|
||
![]() |
||
soobookivi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
|
Er der nogen der ved om RPI'en med XBMC kan optage og vise DVB-T/T2 med undertekster?
Og hvilken tuner der kan bruges dertil? Redigeret af soobookivi - 22-September-2012 kl. 01:41 |
||
![]() |
||
jacobsiv ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 16 |
|
Er der nogen som har fået deres RPI og vil dele erfaringer? Eventuelt i en ny RPI tråd?Overvejer at købe en til min far :)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |