|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
fisterolfert ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 160 |
![]() Sendt: 10-Maj-2010 kl. 14:31 |
|
Min ps3 larmer en del da den da blæseren køre konstant. Har prøvet at rense den osv. det er en fat model. tænkte om dette produkt måske kunne hjælpe
http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/computer-tilbehor/diverse/LTCPN100/logitech-koler-n100 nogen der kender det? |
||
![]() |
||
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() |
|
Kender ikke det du linker til.
Men der findes noget lignende der er lavet specielt til PS3. Kunne ikke lige finde det (gamebits har noget til Slim) men det kan garanteret findes, hvis du googler lidt
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7131 |
![]() |
|
den du linker til er jo til en bærebar pc og passer helt sikkert til en PS3
Har selv kæmpet med støj fra min gamle PS3 uden held. Købte et sæt med 3 støjsvage blæsere som skulle hjælpe, men uden resultat. Skiftede til den nye slim og den siger ikke meget.....
|
||
![]() |
||
fisterolfert ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 160 |
![]() |
|
Ja ved godt det er til en pc, men tænkte at det burde virke til en ps3. Dog er spørgsmålet om det er nok, og om den ikke larmer ligeså meget som ps3`en. Har godt set der er lavet nogle blæsere specielt til ps3, men de skulle larme en hel del har jeg hørt.
Har tænkt over at en ps3 slim måske støjer mindre. Men også der har jeg hørt meget forskelligt. |
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7131 |
![]() |
|
min slim støjer meget mindre end den gamle tykke PS3
|
||
![]() |
||
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
|
En sammenligning med "den gamle tykke PS3" bliver ingen klogere af. Mener du "den gamle tykke 20/60 GB PS3", eller mener du "den gamle tykke 40/80/160 GB PS3"? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har den gamle 60 gb. Den der kom til udgivelsen i sin tid. |
||
![]() |
||
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
|
OK. Så har du den mest støjende af dem alle.
Hvis man skal tro, hvad man læser rundt omkring, er den tykke 40/80/160 til gengæld nok den mest lydløse af dem alle. (Den har jeg, og jeg er absolut tilfreds.) Slim er godt nok mere lydløs i tomgang, men mange klager over, at den larmer alt for meget, så snart den skal bestille noget. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Der er jo også de her blæsere, lavet specielt til ps3. De ligner dog bare noget der larmer en hel del. Nogen der har erfaring med dem? Købte den logitech laptop cooler, men den ryger retur. Ikke meget køling i den.
Læste fornylig at Sony har udviklet nye og mindre krævende chips, som skulle nedsætte varmen i ps3. Hvornår mon de er i butikkerne! |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det har de været i et par år. Der kom mere effektive chips i 40/80/160 GB udgaven, der kom endnu mere effektive chips i Slim, og der kommer sikkert endnu endnu mere effektive chips igen på et senere tidspunkt. |
||
![]() |
||
Langemand ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
|
Med udgivelsen af Slim-modellen skiftede cell-processoren fra 65nm til 45nm. Her i april måned er der kommet en ny version, hvor RSX grafikprocessoren er krympet til 40nm. Jeg mener også, at der ved samme lejlighed er lavet en opdatering på kølingen. Denne nye Slim vejer 200 gram mindre og bruger yderligere 15% mindre strøm. Hvordan du kan genkende den ude i butikken, det ved jeg ikke. |
||
![]() |
||
Bornholmeren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() |
|
Modelnummeret er "CECH-21", og plejer at stå på kassen. Så har den 45nm cell og den nye 40 nm grfx chip.
står lidt mere her www.edepot.com/playstation3.html (står alt man behøver at vide om PS3, næsten)
|
||
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |