|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Helmø ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 303 |
![]() |
|
Rigtig god side - håber der kommer nogle flere anmeldelser... |
||
![]() |
||
nph12 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 646 |
![]() |
|
Fandt også stillepc.dk for et par dage siden. Et rigtigt godt site, som ikke er sidste gang jeg besøger |
||
![]() |
||
nph12 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 646 |
![]() |
|
Meld lige tilbage, hvordan dit mediecenter kører |
||
![]() |
||
blackmce ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
|
Det skal jeg nok, SilverStone Lascala SST-LC17B, Black er ikke på lager, men skulle have den i næste uge. Så melder tilbage når den er samlet. Redigeret af blackmce |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har bestilt diverse ting hos webconsult.dk. Jeg håbede, at tingene kom i dag, men det gjorde de ikke Jeg vender tilbage, når jeg har modtaget tingene. God weekend til alle |
||
![]() |
||
blackmce ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
|
Jeg lovede at vende tilbage når den var samlet, det er den nu, blev nød til at skifte cpu køler til en Zalman, 9500 og den passede bedre, den er ikke helt lydløs, men næsten når man skruer ned for omdrejningerne, og det kan man sagtens når man har en amd 3200 64bit, processor som mig. Den køler faktisk så godt at jeg kan slukke helt for min kabinet blæser. Venter spænt på at høre om din løsning, da jeg også skal have dæmpet mine diske. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nu har jeg fået mine ting, men desværre passede cpu-køleren ikke. Jeg har bl.a. købt dæmpningsmåtter til mit kabinet. Jeg synes at det hjælper en del, men det er lidt svært at sige præcis hvor meget det hjælper, da mit cpu-køler larmer en del. Webconsult.dk har mange gode ting til dæmpning af støj: http://asp.webconsult.dk/privat/ShowProds.asp?f=62 Jeg vender tilbage, når jeg har fået det hele til at virke.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |