|
Lydløst tastatur |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1583 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er blot fordi jeg ikke kan udstå de skandinaviske layouts som f.eks. alle computere hos Elgiganten har... ![]() |
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
Hvad mener du med skandinavisk layout? Tastaturet på min bærbare computer har stort set samme layout som det eksterne tastatur, måske bortset fra nogle af de specielle tegn, der ikke er bogstaver. Jeg har forresten købt tastaturet hos Proshop.dk og computeren hos Komplett.dk.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1583 |
Jeg mener det kulørte lort, som ses her: http://www.danbit.dk/nyheder/nyhedsmails/maj_2009.htm (under KEY-MINI-RF) |
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
Nå ja, det er rigtigt, fordi de har også ö og ä. Det er der også på min gamle bærbare, nu du siger det - og på min kones gamle, ikke-fungerende bærbar. Du har helt ret - det ægte danske tastatur er mere "rent".
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
Jeg har selv lige for 1 mdr. siden, købt et Logitech MK710 kombisæt.. Det er også lækkert!
Flade taster, genvejstaster osv.. Da jeg købte det i Elgiganten, stod det til 799,- i butikken men til 650,- i netbutikken ca.. Sælgeren var dog rar og gav mig rabatten nede i butikken.. Jeg så også selv på 800'eren, som også ser lækker ud! Tastaturet kan føle hvis man stryger hænderne henover, og så tænder den lyset i tasterne - lækker detalje!
![]() Redigeret af Casper - 02-Marts-2012 kl. 08:28 |
|
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
|
|
![]() |
|
Det er nemlig rigtigt - bare stryg hånden måske en cm over tastaturet, så tænder lyset. Sjov detalje.
![]() |
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
Ja, Logitech har altid (hvad jeg kan huske), altid haft sans for at lave pc-tilbehør som bare fungere og holder..
Jeg valgte 710'eren, da jeg samtidig skulle have ny mus.. Ellers havde jeg sikkert valgt 800'eren, sådanne detaljer har jeg det med at 'falde i' over
![]() Redigeret af Casper - 02-Marts-2012 kl. 10:01 |
|
|
|
![]() |
|
Ja, jeg vælger altid (næsten altid) Logitech til disse mindre perifere enheder som mus og tastatur (og senest ekstern mikrofon) - i hvert fald til mig selv. Da jeg købte mit K800 købte jeg samtidigt en ny mus, nemlig M505. Ikke fordi jeg behøvede en ny mus, men fordi så kan mus og tastatur køre på samme unifying modtager (den mus jeg havde før kørte ikke på Unifying). Plus at jeg valgte en sort M505 mus, der passer i farven til tastaturet.
![]() |
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
Samme her, også hvis jeg skal vejlede andre vedr. køb af udstyr.. Jeg har, så vidt jeg husker, aldrig været i situationer hvor det ikke fungerede. Kun én enkel gang pga. knapperne på musen pev, men musen blev ombyttet med det samme, så..
Lige præcis, det der Unifying er smart, så er man ikke bundet til lige det sæt.. Så kan man selv sammensætte, hvis det er det man ønsker ja
![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |