|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() Sendt: 26-August-2008 kl. 16:54 |
|
Du skal indstille til digital Optisk/toslink i MCE, sørge for at dit primære lydkort er den digitale RealtekHD (Windowstast +r> mmsys.cpl >enter)og at der under avancerede instillinger på dette lydkort er aktiveret både DTS og Dolby Digital.
![]() |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() |
|
Windows er lidt misvisende når det kommer til den slags setup. Hvis du skal overføre DD og DTS skal du aktivere Realtek HD Digital, som Patriarken siger, og derunder skal du sætte den, meget misvisende op til 2 højttalere.
Og under MCE, skal du så gøre som Patriarken siger. |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Hvorfor skal han ikke sæte den til S/PDIF? Når jeg i Realtek HD Audio sætter den til S/PDIF og i PowerDVD Audio Codec sætter den til S/PDIF så spiller alt i DD 5.1/DTS etc (altså det der er DD 5.1/DTS etc). |
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Det er jo ikke sikkert at han anvender Power dvd's decodere i VMC....
|
||
Mit Setup
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Jeg så at han havde installeret PowerDVD, så ville jeg bare fortælle hvordan mit (fungerende) setup var |
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jep....Men han kan også bruge powerdvd decodere i VMC og bruge dine indstillinger.. Selv brugte jeg Powerdvd lyddekodere og FFdshow til Audio...Men det kræver at du skifter decoderne enten manuelt i registry eller via VMC decoder checkup utillity(Husk du kan IKKE bruge XPMCE2k5's utillity) |
||
Mit Setup
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Google er din ven http://www.recorders.dk/forum/forum_posts.asp?TID=36069
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |