|
Lydstyrke reguleres automatisk |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
isteen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 716 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-September-2020 kl. 07:58 |
|
Philips 55PUS8804
Mit tv er pludseligt begyndt at opføre sig anderledes. Når jeg tænder det, vil jeg muligvis skrue lidt op eller ned for volume. Uanset om jeg skruer en smule op eller ned, justerer fjernsynet et godt stykke ned for volume. Jeg kan sagtens derefter hæve volume, dette fænomen undrer mig bare. Jeg synes selv jeg har kigget alle steder i indstillingerne - jeg ser kun ét menupunkt der omhandler lyden (Lyd - Avanceret - Automatisk lydstyrke). Kan nogen hjælpe? |
||
Steen
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Muligvis defekte knapper på din remote ?
|
||
![]() |
||
isteen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 716 |
|
Det vil jeg da ikke udelukke, lyder bare underligt (rimeligt nyt tv) |
||
Steen
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7163 |
|
Nu skriver du at tv er rimeligt nyt,
Er der mon mulighed for at betjene det med en app bare for at se om det virker fint den vj
|
||
![]() |
||
Flippo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1445 |
|
Næppe. Fejlen ligger nærmere i, at der står Philips på TV'et. De har i årevis haft udfordringer med ustabil software.
|
||
![]() |
||
|
Uha, jeg opgav et Sony TV pga tvivlsom software og håbløs support. Jeg gik i den naive tro at Philips var bedre |
||
Steen
|
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
|
Philips' software er det værste omgang hø jeg har set i mange mange år. - som med Flippo, så har de en totalt ustabil og elendig platform i deres egen. bruger de android TV platformen, er det lidt anderledes, da de jo reelt ikke skal lave noget selv, men hvis det ikke er et android TV, så er det deres egen, og den stinker. Jeg må jævnligt genstarte mit tv (indrømmet, det har rundet 5 år) fordi softwaren ganske enkelt hænger og alt dør.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |