|
Lydstyrke skifter afhængigt af jeg afspiller |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Når det er stereo, du har, så sæt Apple tv op til kun at sende stereolyd ud. Det jævner det måske noget.
Indstillinger > Lyd og video > Surroundsound > sæt til Stereo.
|
||||
Venlig hilsen
KB |
||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19466 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Første indlæg, tredje linje. "Har en Nad D3020 som er koblet til tv'et med optisk kabel" Klaus |
||||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hvor står det henne at jeg vil sætte auto vol til et optisk signal? |
||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19466 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hvor ville du ellers sætte den?
Mellem forstærker og højttaler? Klaus Redigeret af KlausDM - 26-August-2017 kl. 10:47 |
||||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Kampus, hvor mener du at et auto volumen kredsløb skal sættes ind?
Klaus |
||||
skyking
Super bruger Oprettet: 01-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg holder af overraskelser og den her var da SØD. Engang tilbage i 70'erne havde REVOX mulighed for manuelt at indstille de enkelte indgange Redigeret af skyking - 26-August-2017 kl. 18:20 |
||||
En noget indforstået Joke, do not answer!
|
||||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Kampus, du foreslår et auto volumen kredsløb, vil du fortælle hvor det skulle sættes ind?
Det er tredje gang jeg spørger - vil du ikke svare, eller hvad er der galt???? Klaus |
||||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det korte svar er ja. |
||||
Brixen
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Har du prøvet det, jeg skrev forleden?
Når det er stereo, du har, så sæt Apple tv op til kun at sende stereolyd ud. Det jævner det måske noget.
Indstillinger > Lyd og video > Surroundsound > sæt til Stereo. |
||||
Venlig hilsen
KB |
||||
maha
Junior bruger Oprettet: 08-August-2017 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 26 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ja - glemte helt at svare. Havde sat den til stereo, men synes ikke det gjorde en specielt stor forskel i volumen i hvert fald |
||||
Brixen
Funktioner
Tak(1)
|
|||
Der er også nogle indstillinger i tv'et. På mit svinger lydstyrken meget, når det står på Automatisk ved optisk udgang. Hvis jeg vælger PCM, er forskellen mindre, men så får jeg kun stereo. Men da du skal bruge stereo, dur det måske for dig.
|
||||
Venlig hilsen
KB |
||||
maha
Junior bruger Oprettet: 08-August-2017 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 26 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Tak, det vil jeg lige give et skud :-) |
||||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |