|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
splint ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() Sendt: 02-Marts-2009 kl. 11:47 |
Jeg leder efter et par lydsvage blæsere til mit kabinet.
De nuværende blæsere er 60x60x38 mm og er forbundet med tre ledninger. De ændre hastighed alt efter hvor meget belasning der er på systemet. Anbefalinger, erfarringer..? Redigeret af splint - 02-Marts-2009 kl. 11:50 |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Hvis du nu sagde hvilket kabinet...
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
splint ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Kabinettet er fra Dell - Optiplex 620 - den mindste model
![]() Tror den nuværende blæser er meget lig denne her (link) Leder bare efter en blæser som er mere lydsvag end den medfølgende... |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Køb en fanadapter, og smæk en 80 mm. på hvis du har plads - en hurtig søgning fortæller at papst, noctua og silenmaxx er gode blæsere.
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Det er svært at finde lydsvage 60mm blæsere. Deres fysiske størrelse kontra deres "effektivitet" gør simpelthen, at de ikke kan være lydløse. Og hvis de bliver lydløse, så er det på bekostning af effektiviteten. Det er ganske enkelt en rådden størrelse.
|
|
![]() |
|
![]() |
Øv, der er simpelhen ikke plads til en større blæser... jeg må leve med "støjen" indtil der er penge til at bygge en HTPC fra bunden af.
Tak for feedback |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |