|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() Sendt: 14-Februar-2007 kl. 16:41 |
Nogen der har et godt bud på en meget lydsvag køler, jeg kører lige nu med box køleren, og den kan godt høres når den spinner lidt op i rpm. har fundet en del kølere som burde kunne køle den passivt, men mit kabinet kan højest have en køler der er 11 cm høj, og mange af dem jeg har kigget på er 12,5 cm. Nogen der har haft en lign. problem som har fundet en løsning? |
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
Thermaltake TR2-R1 er en (meget) billig og yderst støjsvag køler:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=216172 Jeg bruger den selv på en 3500+ og den holder den fint kølig ved 500-1000 RPM. Redigeret af Zulu - 17-Februar-2007 kl. 13:23 |
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
Jeg køber ikke thermaltake produkter mere.. købte engang 2 stk 80mm blæsere som skulle være 12 db, de larmede mere end min 19 db Cpu køler, så de har mistet mig som kunde :) |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har fundet en northQ 3312bla, en stor rund kobber køler som jeg regner med kan køre fast på laveste RPM.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |