recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - lyd-sync. problem på 4, 5, 5HD og 6
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketlyd-sync. problem på 4, 5, 5HD og 6

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
videoguy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Juli-2007
Status: Offline
Point: 167
Direkte link til dette indlæg Emne: lyd-sync. problem på 4, 5, 5HD og 6
    Sendt: 22-December-2009 kl. 01:08

Jeg oplever, at lyd og billede på Kanal 4, Kanal 5, Kanal 5 HD samt 6'eren ikke længere er helt i sync. på min Canal Digital PVR 101 box. Det startede for en uges tid siden. Har andre oplevet det samme?

Til top
ghost-the-man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Oktober-2007
Sted: DK (nordøstfyn)
Point: 1647
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2009 kl. 08:27
Jeg oplever det samme,men godt nok en Sagem ITSD 81 HD fra Canal Digital,og problemet har været der i længere tid hos mig,ved mig kan det også ske med nogle af filmene på Canal+ kanalerne,alle HD kanaler er fejlfrit her hos mig,så min mistanke går på,at det er hos udbyderen og tv selskaber som har et problem. 
Men når problemet ikke har været der hele tiden,så er det nok en god idé,at tjekke sit udstyr en ekstra gang.

Mit udstyr er forbundet med HDMI,HD boks/receiver/tv'et.

Redigeret af ghost-the-man - 22-December-2009 kl. 22:59
Til top
videoguy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Juli-2007
Point: 167
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2009 kl. 21:53

I dag er den helt gal på Kanal 5 og Kanal 5 HD. Lemony Snicket er "helt i skoven" - gider ikke se på noget der ligner en eftersynkroniseret film. Til gengæld kan jeg ikke se noget problem på 6'eren i dag. Kanal 4 er heller ikke så slem i dag. Tech support hos Canal Digital rådede mig til at kontakte SBS TV, men jeg ville lige først høre, om andre oplevede det samme.

De fleste andre kanaler er spot on, lige bortset fra TV2 Film HD, som også halter lidt i sync'en. TV2 Film er helt fin.

Redigeret af videoguy - 22-December-2009 kl. 21:55
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu