recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lydudfald på Apple TV 4k med Dolby Atmos
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lydudfald på Apple TV 4k med Dolby Atmos

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
ajaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ajaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2022 kl. 07:30
Jeg skal nok følge op på det og komme med svar.
Mit ATV er endnu ikke opdateret, selvom det står til automatisk opdatering.
Er du sikker på at det ikke kun er IOS der er frigivet?
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2022 kl. 11:32
tvOS 16 er klar. Jeg har lige installeret den på en af mine bokse.

Du kan se en oversigt over nyhederne i tvOS 16 her: https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1662986323

Den automatiske opdateringsfunktion afventer efter sigende typisk flere dage/uger for at sikre, at der ikke er fejl på opdateringerne og sikkert også for at aflaste serverne.
Til top
ajaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ajaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2022 kl. 12:24
Rasmus Larsen: Tusind tak for god info, jeg skal nok melde tilbage, nå den automatiske opdatering er installeret.
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2022 kl. 13:23
Du behøver ikke at vente på den automatiske opdatering.
Du kan starte den manuelt.
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
ajaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ajaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2022 kl. 18:37
Så fik jeg installeret tvOS16 manuelt, og jeg kan konstaterer at jeg endnu ikke har fået nogle lydudfald, efter at jeg igen har sat lyden på ATV 4k til Atmos, hverken på film med Atmos eller på film med Dolby Digital 5.1, så alt er godt Smile
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2022 kl. 07:44
Herligt, tak for feedback. Jeg hører det samme fra et stigende antal brugere i Danmark og udland, så det virker som om, at fejlen definitivt er løst.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu