recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lynksys E3000 & Huawei E173?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLynksys E3000 & Huawei E173?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Direkte link til dette indlæg Emne: Lynksys E3000 & Huawei E173?
    Sendt: 25-Marts-2011 kl. 20:15
Hey..

Ville blot høre om der nogen her inde der ved om det muligt at køre en Huawei E173 sammen med en Linksys E3000 router? forstået sådan at jeg vil have sat E3000'eren op, og så smide Huawei E173'en bagi som 3G modem, istedet for fastnet. Os mere så det kan sættes op, og bruges udenfor, hvis man f.eks. skal holde fest et sted, og vil tage det med så man kan bruge sin Sonos til at spille musik via spotify,

havde tænkt mig noget allá dette: 3G USB modem (så den os kan bruges med computer, og med et MicroSIM så det kan tages ud og bruges i iPad 2) -> Router -> Sonos ZP90 -> Anlæg.
Og så at man self kan styre det med sin iPhone/iPad
((Skal lige siges jeg køber en MicroSIM til alm. SIM adapter så den kan bruges som normalt simkort os))

Nogen der evt. har prøvet net delen, hvis ja hvordan virker det så? og kan der opstå evt. problemer? (hvorfor jeg nævner E3000 er grundet USB plus den har mulighed for VPN)
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2011 kl. 20:53
jeg har rodet med en oleg firmware der kunne køre noget 3g wan. Om den understøtter din router og dit modem må du selv lige tjekke.

BS
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2011 kl. 21:07
Altså, pt. har jeg en D-Link DIR-855, og den ved jeg kan køre 3G Wan via standard firmware.
Dog er det kun de færreste 3G USB dongles den kan køre med da det stadig er "nyt" på den front.

Men leder nu bare efter en løsning der virker, og ville have mit en E3000 router som en "ekstra" ;)
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu