recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - lysdæmper købes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketlysdæmper købes

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9423
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2007 kl. 09:32

Oprindeligt skrevet af laursen laursen skrev:

Oprindeligt skrevet af Bambus Bambus skrev:

Man kan sagtens anvende en universal fjernbetjening til styring af LK Touch IR 180. Selv anvender jeg Logitech 895 uden problemer. Understøttes endda af Logitechs egen database.

Øehh... men nu skrev Lahan jo netop at LK Touch IR 180 ikke var interessant, da det ikke skulle være en indbygnings-lysdæmper, men i stedet den type der sættes på en tilslutnings- eller forlænger-ledning (IR 180 var blot den eneste lysdæmper Lahan selv havde fundet der kunne styres med IR).

Men I bringer da en anden interessant information op, nemlig at Logitech 895 angiveligt skulle kunne styre både IR og RF enheder... det var jeg ikke klar over!

/Lars

Korrekt LK Touch er ikke interssant, da det vil kræve alt for meget arbejde med at sætte nye kontakter op m.m. Så dinalight er bedste bud, men desværre sælges den vist ikke mere.

Jeg har allerede besluttet mig for denne IR remote, fremfor Logitech.

Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3848
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2007 kl. 09:47

Bilka havde begge varianter af Dinalight til salg for ca. 1 år siden (prisen var 99,95 for den alm. version og 149,95 for B&O versionen). Det vil ikke undre mig at de købte restlageret op på det tidspunkt.

Ellers har de haft dem i Silvan.

Til top
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 503
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2007 kl. 20:50

Blot til almindelig info.

Jeg kører med logitech harmony 885, som kun kan køre IR og LK Touch IR 180. Det virker fint, men med det lille problem at lyset blinker en anelse når jeg bruger fjernbetjeningen til andre apparater.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu