|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
sorensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 450 |
![]() Sendt: 25-Januar-2010 kl. 23:16 |
|
Hvad skal man købe af lysdæmper så de kan bruges sammen med fjernbetjeningen harmony one?
Redigeret af sorensen - 26-Januar-2010 kl. 00:09 |
||
![]() |
||
VC10 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2007 Status: Offline Point: 195 |
![]() |
|
Jeg benytter lysdæmpere B&O LC 1, haft dem i mange år og de virker fint sammen med min Harmony One. Mener også at have læst herinde, at nogen anvender LK lysdæmpere sammen med Harmony fjernbetjeninger.
|
||
![]() |
||
Allan9210 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() |
|
Den her er der IR modtager i så den burde vel kunne programeres til det ?
http://www.elvvs.dk/category.1796.article.33665 |
||
Sony PS3
Sony 40w4000 Pioneer Vsx-920 Dali Concept 6 B&W DM600 S3 |
||
![]() |
||
Boel ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 81 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
Jakobfc ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
|
Har selv en LK lysdæmper og virker fint, dog har jeg den gamle version hvor øjet sidder i hjørnet af kontakten og kan være svær at ramme hvis man ikke sidder lige på!!
men den nye som bliver linket til burde være betydeligt bedre på det område
|
||
![]() |
||
VC10 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2007 Status: Offline Point: 195 |
![]() |
|
Bang & Olufsen LC 1 står i Logitechs database og bl.a. LK Fuga Touch IR 180CR er også i databasen. |
||
![]() |
||
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
|
Slet ingen der ved det ?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |