|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MzChosen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 112 |
![]() Sendt: 14-Maj-2007 kl. 13:33 |
Hello Everyone! Jeg har læst noget om at de nye fladskærme vil komme med "Ambilight" et lys som vil lyse op bag fra fladskærmen. Jeg har set nogen billeder, og jeg må sige at det ser rigtig fedt ud, og så læste jeg at IKEA havde sådan et sæt som man bare klistrede op bag skærmen, det hed vist DIODER. Men det skulle ikke være til at skaffe længere. SÅ jeg ville lige høre om der er nogen som kender et sted hvor man kan bestille noget lign. både i indland og udland. ville meget gerne have sådan et blåt lys bag min 42PX70 :D
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() |
Jeg har et sæt grønne du kan få billigt !!
|
|
![]() |
|
MzChosen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 112 |
![]() |
Vil helst have det i blå farve.. ØV! du har dem ikke i blå vel?
|
|
![]() |
|
BRAS ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-April-2006 Status: Offline Point: 165 |
![]() |
Jeg købte hos Ikea Århus i lørdags og der var de på lager. Der er mulighed for at skifte farver mellem blå /hvid/gul/grøn/rød og så vist også et par farver mere....alt efter temperament
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() |
Desværre ikke, jeg bruger selv de blå |
|
![]() |
|
![]() |
øv, du kender ikke et sted hvor man kan bestille dem? jeg kan ikke finde det på nettet nogen steder. Ved heller ikke hvad de hedder. plz help :D
|
|
![]() |
|
![]() |
Som jeg skrev i tidligere indlæg... Ikea århus har dem: |
|
![]() |
|
![]() |
OKay, jeg bor så på Sydsjælland. de kan ikke sende dem vel?
|
|
![]() |
|
![]() |
Nej desværre sender de ikke disse ud. Dog kan jeg se på deres lagerstatus at de er på lager i både Tåstrup og Gentofte ....hvis du skal ud at køre en lille tur.
|
|
![]() |
|
![]() |
OKay. tak. må se om jeg kan finde derind :D Men der er ikke nogen der kender andre links? det må gerne være til udlandet. der må da findes nogen andre slags, som bare er til at bestille. eller det er måske ikke så udbredt endnu?
|
|
![]() |
|
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
Det er i øvrigt en lang tråd om emnet her: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=14911& PN=1&TPN=1 Der er også en bruger som har fundet et alternativ til IKEA´s lister |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg takker for svarerne. jeg har lige snakket med IKEA og de har 28 fler farvede tilbage i Gentofte. de kunne dog ikke sende dem. øv også, sku langt til KBH.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |