|
Må en forhandler... |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er der ikke noget at sige til. Er højde mv. derimod i orden, er der i hvert fald ikke noget i vejen med langtidsholdbarheden. En daglig nydelse at bruge.
Mvh. Jørgensen |
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1694 |
Jeg kan fortælle, at det drejede sig om en Sedus Mr. 24. Superlækker stol, der kan holde til lidt af hvert. Højden på stolen
er iflg. specifikationerne 42 cm til 51,5 cm, mens "min" gik fra 48 cm
til 57,5 cm. Tro mig, de 6 cm gør en meget stor forskel! Jeg kan for øvrigt se, at Sedus har fået ny hjemmeside siden jeg besøgte den sidst. Man kan downloade specifikationerne nederst på siden, hvor de for øvrigt ikke kan blive helt enige med sig selv om det nu er 51,5 eller 52 cm maks. sædehøjde.
HÅG er jeg selv ikke helt så glad for, da de har det med at påtvinge brugeren "forud vip" og personligt er der ikke meget jeg hader mere ved en kontorstol end følelsen af at "glide ned". Om noget overhovedet, så har jeg lidt kig på en Kinnarps 8000, men lige nu har jeg ikke travlt med at købe ny kontorstol. Redigeret af azrael - 14-November-2015 kl. 21:18 |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Tak for opdateringen.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1694 |
Det var så lidt.
Jeg har for øvrigt været lidt tilbageholdende med informationerne, fordi jeg ikke nødvendigvis ville hænge forhandleren/distributøren ud. Kan være, at det er/var et forkert skøn fra min side. |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
RH stolen kan anbefales :-)
http://www.rhstolen.dk |
|
![]() |
|
aeblemanden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-September-2015 Status: Offline Point: 96 |
Hvis stolen var købt til firmaet, så er der vidst ikke noget som hedder returret. for så er det en handel mellem to erhvervsdrivende, og her det lidt ligesom det vilde vesten :)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |