|
Må et PS-64D8005 ligge ned? |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Hvordan bliver vinduerne transporteret, når glarmesteren kører rundt i sin bil? Liggende eller stående?
|
|||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|||
![]() |
|||
wanting ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 721 |
||
Nu snakker vi ikke om hvad det er bedst og sikkerst, men om det kan lade sig gøre at flytte den liggende og om man må det... Tror vi alle er enig om at oprejse og bedst
![]() |
|||
![]() |
|||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
||
Du kan også åbne en liter mælk, og transportere den med bunden i vejret, Hvad er sikrest ? Hvad er bedst ? Det må være transporten, hvor der er mindst risiko for tab eller beskadigelse.
|
|||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|||
![]() |
|||
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
||
STOP NU!! INGEN plasma må transporteres liggende iflg. fabrikanten! Om du vil gøre det på skum og kører forsigtig osv. er op til dig. Men HVIS der sker noget som et hul i vejen, hård uventet opbremsning osv... goood luck :-)
Det er INGEN gammel skrøne da jeg selv har prøvet at ødelægge et liggende... dog lå det ubeskyttet i en varevogn på gulvet... men hvad syntes du selv om risikoen? "Æggene går nok heller ikke i stykker uden emballage hvis vi bare kører pænt"....
|
|||
![]() |
|||
PF ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
||
Der er jo forskel på at gøre noget dumt og så rent faktisk at tænke sig om under transport. Hvis rammen går udover glasset på dit nye plasma tv, så ville jeg sørge for at lægge nogle tæpper under det. Hvis du kender vejen hjem og ved at der bliver bumpet en del frem og tilbage, så ville jeg også lægge nogle puder under det.
Lad nu være med at gøre det sværere end det egentlig er :)
|
|||
![]() |
|||
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
||
Nu har jeg solgt plasma skærme i snart 7 år.
9 ud af 10 gange lægger vi den ned bag i kundens bil. No probs so far, forudsat at kunden bruger den indvendige side ah hovedet under køreturen hjem. |
|||
![]() |
|||
ReneJ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-August-2006 Status: Offline Point: 224 |
||
Tror jeg tager chancen:D
Men nu spørger jeg måske dumt, skal det ligge med glaspladen eller bagsiden nedad? Ellers er det bare nogle tæpper under og så trille stille og roligt hjem? |
|||
![]() |
|||
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
||
det er udelukkende pga glasset kan flække, hvis du kan ligge det en smule skråt og køre forsigtigt sker der ikke noget, jeg har transporteret masser af plasma ligge de bla. pioneer 60" og Panasonic 65" uden problemer
|
|||
![]() |
|||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
||
Jeg gætter på at dine kunder får TVet i en kasse. Den har trådstarter ikke. |
|||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|||
![]() |
|||
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
||
hvis det kan være lidt på skrå og ligge lidt blødt med nogle tæpper eller lign. i siden den støtter på er der ingen problemer
|
|||
![]() |
|||
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
||
Det var ikke glasset der flækkede da jeg var med til at "kører een i stykker". Det var plasma panelet der brækkede af elektronikken, så der var striber op i billedet... = flere striber døde pixels. Jeg er enig i hvis du kører forsigtigt osv. at der intet sker .....men... Kan det ikke stå på højkant på et bagsæde?
|
|||
![]() |
|||
ReneJ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-August-2006 Status: Offline Point: 224 |
||
Så fik jeg det transporteret hjem liggende og det fungere stadig perfekt.
7500,- for et år gammelt 64d8005 med vægbbeslag, briller osv :D |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |