|
Må et PS-64D8005 ligge ned? |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvor fanden har du fundet det til dén pris?
![]() |
||
![]() |
||
ReneJ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-August-2006 Status: Offline Point: 224 |
|
Dba :DD
|
||
![]() |
||
wanting ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 721 |
|
Fedt tillykke med det og du bliver glad for det. Mit bliver ikke skiftet ud de først år da jeg synes udvikling at forbedring at billedet ikke er ret synlig mere...
|
||
![]() |
||
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
|
Var der en kvittering til den pris? Men tillykke med det. Konge tv til konge pris....
|
||
![]() |
||
|
Tak allesammen.
Ja, der var kvittering og alt andet org tilbehør:D ps. når jeg tænder fjernsynet står der starter oppe i højre hjørne og så skal jeg trykke på smart hub på fjernbetjeningen for at få det væk. Hvordan får jeg det væk? Har ikke net tilsluttet fjernsynet. |
||
![]() |
||
kronholm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 210 |
|
Pas. Kan jeg desværre ikke hjælpe med. Fungerer optagelse på USB som det skal? Kan se flere har døjet med at TV'et mister forbindelsen til harddisken.
Fulgte der ALU-fjernbetjening med eller den almindelig sorte?
Redigeret af kronholm - 18-Februar-2013 kl. 11:27 |
||
![]() |
||
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
|
Står tidligere bruger registreret i SmartHub'en ? Tænker om den forsøger at logge ind på konto'en siden laver det stunt der ?
|
||
![]() |
||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
|
Afhænger af størrelsen og om det er termo ![]() Men disse supermarkeds- skærme plejer da at ligge ned ....sammen med kaffe og undertøj m.m. |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
|
Har været inde og nulstille fjernsynet så tidligere brugers indstillinger er væk. Det tager lige 1 min og det væk så det jo ikke noget videre problem men alligevel.
Kan godt være det harddisken, vil jeg lige kigge nærmere på. Men jeg tror som Tweaky siger det noget med smarthubben at gøre. Der fulgte alu-fjernbetjening med:) |
||
![]() |
||
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
|
Hvis du har mulighed for det, så smid eventuelt et netkabel i midlertidigt. Bare for at se om den leder efter en opdatering.
|
||
![]() |
||
|
Den skrev lige den ikke kunne oprette forbindelse til netværk. Kan ikke lige se nogle steder jeg kan slå det fra?
Godt jeg snart får min trådløse router:) |
||
![]() |
||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
|
Du kan også helt nulstille fjernsynet ved at holde exit knappen nede i 15 sekunder.
Der er også stor forskel på lys output alt afhængig sf hvilken firmware tvet kører med. Efter version 1018 blev lyset ændret mærkant. Jeg downgraded til 1015 og lavede et adc tweak fra srrvicemenuen og det hjalp rigtig meget. Største ulempe er netflix ikke fungerer på 1015 fordi smarthub hænger sammen med firmwaren men det går nok når billedet er blevet mere lysstærkt. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |