recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Må et PS-64D8005 ligge ned?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Må et PS-64D8005 ligge ned?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2013 kl. 22:17
Oprindeligt skrevet af ReneJ ReneJ skrev:

Så fik jeg det transporteret hjem liggende og det fungere stadig perfekt.

7500,- for et år gammelt 64d8005 med vægbbeslag, briller osv :D

Hvor fanden har du fundet det til dén pris?Shocked
Til top
ReneJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-August-2006
Point: 224
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ReneJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2013 kl. 00:09
Dba :DD
Til top
wanting Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Esbjerg
Point: 721
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wanting Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2013 kl. 10:44
Fedt tillykke med det og du bliver glad for det. Mit bliver ikke skiftet ud de først år da jeg synes udvikling at forbedring at billedet ikke er ret synlig mere... 
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Point: 1130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2013 kl. 11:10
Var der en kvittering til den pris? Men tillykke med det. Konge tv til konge pris....
Til top
ReneJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ReneJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2013 kl. 11:34
Tak allesammen.

Ja, der var kvittering og alt andet org tilbehør:D

ps. når jeg tænder fjernsynet står der starter oppe i højre hjørne og så skal jeg trykke på smart hub på fjernbetjeningen for at få det væk. Hvordan får jeg det væk? Har ikke net tilsluttet fjernsynet.

Til top
kronholm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Maj-2008
Sted: Denmark
Point: 210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kronholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2013 kl. 11:26
Pas. Kan jeg desværre ikke hjælpe med. Fungerer optagelse på USB som det skal? Kan se flere har døjet med at TV'et mister forbindelsen til harddisken.

Fulgte der ALU-fjernbetjening med eller den almindelig sorte?

Redigeret af kronholm - 18-Februar-2013 kl. 11:27
Til top
Tweaky Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2011
Sted: Danmark
Point: 630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tweaky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2013 kl. 11:58
Står tidligere bruger registreret i SmartHub'en ? Tænker om den forsøger at logge ind på konto'en siden laver det stunt der ?
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2013 kl. 11:59
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Oprindeligt skrevet af wanting wanting skrev:

Det er en gammel skrøne med en plasma ikke må ligge ned. Ihvertfald ikke rent teknisk...

At det så er mere udsat for skød osv er en anden sag, så lig du det bare ned. Det går ihvertfald ikke ud over billedkvalitet

Hvordan bliver vinduerne transporteret, når glarmesteren kører rundt i sin bil? Liggende eller stående?

Afhænger af størrelsen og om det er termo

Men disse supermarkeds- skærme plejer da at ligge ned ....sammen med
kaffe og undertøj m.m.
E.L.
Til top
ReneJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ReneJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2013 kl. 13:02
Har været inde og nulstille fjernsynet så tidligere brugers indstillinger er væk. Det tager lige 1 min og det væk så det jo ikke noget videre problem men alligevel.

Kan godt være det harddisken, vil jeg lige kigge nærmere på. Men jeg tror som Tweaky siger det noget med smarthubben at gøre.

Der fulgte alu-fjernbetjening med:)
Til top
Tweaky Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2011
Sted: Danmark
Point: 630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tweaky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2013 kl. 13:06
Hvis du har mulighed for det, så smid eventuelt et netkabel i midlertidigt. Bare for at se om den leder efter en opdatering.
Til top
ReneJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ReneJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2013 kl. 16:07
Den skrev lige den ikke kunne oprette forbindelse til netværk. Kan ikke lige se nogle steder jeg kan slå det fra?

Godt jeg snart får min trådløse router:) 
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Point: 2569
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2013 kl. 21:34
Du kan også helt nulstille fjernsynet ved at holde exit knappen nede i 15 sekunder.

Der er også stor forskel på lys output alt afhængig sf hvilken firmware tvet kører med. Efter version 1018 blev lyset ændret mærkant. Jeg downgraded til 1015 og lavede et adc tweak fra srrvicemenuen og det hjalp rigtig meget. Største ulempe er netflix ikke fungerer på 1015 fordi smarthub hænger sammen med firmwaren men det går nok når billedet er blevet mere lysstærkt.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu