|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Zola25 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
![]() |
|
Det kommer man nok ikke helt uden om - jeg sidder i hvert fald med et smil på læben hver gang jeg tænder mit tv Jeg kan slet ikke forstå jeg har kunnet undvære det men selvfølgelig - fred være med det, hvis ikke man kan lide det!?? |
||
Samsung UE55JS8005 (KEF T201/5.1)
BenQ W5000 Denon AVR 1911 Oppo BDP-103 B&W 684 + HTM62 + Dali Basis 100 Sub. (7.1) Playstation 4 Zaptor |
||
![]() |
||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
|
Så du ikke det, da du fik det præsenteret i butikken hvor du bestilte det? Om tuneren er dårlig skal jeg ikke gøre mig klog på, men jeg havde nok valgt Toshiba istedet for i den prisklasse .. Men det er nok smag og behag ;) |
||
![]() |
||
rasmuslarsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2005 Status: Offline Point: 259 |
![]() |
|
Det er heller ikke det jeg siger. Du skal selvfølgelig ikke anbefale det, hvis du ikke bryder dig om det. Det ses jo klart i testen, at manden ikke bryder sig om det. Hvorfor kan vi kun gisne om. Med det kendskab jeg har til branchen, så vil jeg tro det er fordi han har brugt meget lidt tid på at teste det. Og så vises det jo klart i testen, at manden ikke ved hvad den praktiske del af ambilight har at sige i forhold til det menneskelige øjes opfattelse af et billede. Det er jo bare en skam. Det jeg så mener er, at det både er dårlig journalistik og en dårlig test. Han bliver nødt til at fortælle hvorfor det så ikke er godt, når det set fra et billedmæssigt synspunkt faktisk er "godt". Derudover så er jeg ikke enig i, at en anmeldelse nødvendigvis er 100 % subjektiv. Vi har eksempelvis mange "objektive værktøjer", når vi tester. Det kommer f.eks. til udtryk ved deltaE værdier, måling af kontrast, måling af gamma værdier for der overordnede lysstyrkeforløb, såvel som for de tre grundfarvers lysstyrkeforløb; eller alternativet/supplementet, som er at måle farvetemperaturen for lysforløbet. Redigeret af rasmuslarsen - 13-Marts-2007 kl. 18:40 |
||
www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |