recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Anmeldelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Må jeg lave mine egne anmeldelser har på sitet?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMå jeg lave mine egne anmeldelser har på sitet?

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2011 kl. 13:50
Oprindeligt skrevet af MrCeecar MrCeecar skrev:

Jo men havde nu håbet på at jeg bare kunne lave dem ligesom en tråd i forummet men det virker lidt til at det ikke er så simpelt som jeg troede. Men lad os nu se
Det du mener er "omstændigt". Nej jeg tror såmænd ikke der er så store problemer, men det er altid godt at have formalia i orden med "Bossen".
 
Jeg synes det kunne være mere spændende, hvis du vil vove pelsen, som anmelder for recordere.dk. Det både spændende, krævende, men du får ind i mellem det nyeste i hænderne. Du skal bare regne med, at en anmeldelse kan tage alt fra 30 - 80 timer at udarbejdeLOL
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
bird Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 16-December-2004
Status: Offline
Point: 296
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2011 kl. 13:54
det tager vel ikke 30-80 timer at lave en anmeldelse af en film?


Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2011 kl. 14:00
Oprindeligt skrevet af bird bird skrev:

det tager vel ikke 30-80 timer at lave en anmeldelse af en film?


Næh nej, men nu fiskede jeg så efter en ny AV-anmelderWink
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2011 kl. 14:07
Nu ville jeg ikke lave anmeldelser for Recordere som skulle vises på forsiden. Jeg vil bare give min mening på de film jeg har lyst til. Det er også fordi jeg vil anmelde filmen og kvaliteten af BD'en og IKKE ekstra mateialet da jeg sjældent interessere mig for det og hvis man skal anmelde filmen proffesionlet så skal man jo anmelde ALT der er på skiven som jeg slet ikke har lyst til. Som sagt er det noget jeg før for at blive bedre til dansk skrivning og pga at mange anmeldere ikke er kritiske nok.

Men jeg har skrevet til Lars, og ventet svar
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2011 kl. 14:14
Oprindeligt skrevet af MrCeecar MrCeecar skrev:

Nu ville jeg ikke lave anmeldelser for Recordere som skulle vises på forsiden. Jeg vil bare give min mening på de film jeg har lyst til. Det er også fordi jeg vil anmelde filmen og kvaliteten af BD'en og IKKE ekstra mateialet da jeg sjældent interessere mig for det og hvis man skal anmelde filmen proffesionlet så skal man jo anmelde ALT der er på skiven som jeg slet ikke har lyst til. Som sagt er det noget jeg før for at blive bedre til dansk skrivning og pga at mange anmeldere ikke er kritiske nok.

Men jeg har skrevet til Lars, og ventet svar
ØvLOL
 
Men ellers synes jeg personligt, at det er et super initiativ, som du lægger for dagen. Stort held og lykke med det - jeg glæder jeg til, at læse din første anmeldelseTongue 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2011 kl. 14:29
Jo tak

Vi må se om det er tilladt så snart jeg får et svar fra Lars, men tror nu ikke selv der ville være nogen problemer i det. Men lad os nu se
Til top
Exxtreme Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Skagen
Status: Offline
Point: 1091
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2011 kl. 15:53
Så længe du holder dig til reglerne så må du poste hvad du har lyst til i forum... Også anmeldelser
Til top
tvkartoffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1998
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2011 kl. 16:05
Oprindeligt skrevet af MrCeecar MrCeecar skrev:

Nu ville jeg ikke lave anmeldelser for Recordere som skulle vises på forsiden. Jeg vil bare give min mening på de film jeg har lyst til. Det er også fordi jeg vil anmelde filmen og kvaliteten af BD'en og IKKE ekstra mateialet da jeg sjældent interessere mig for det og hvis man skal anmelde filmen proffesionlet så skal man jo anmelde ALT der er på skiven som jeg slet ikke har lyst til. Som sagt er det noget jeg før for at blive bedre til dansk skrivning og pga at mange anmeldere ikke er kritiske nok.

Men jeg har skrevet til Lars, og ventet svar
Hvis du ikke forventer at dine anmeldelser skal anbringes et specielt synligt sted, som på forsiden, så kan du da bare oprette en tråd under "film og udsendelser":
 
 
Så skal du bare overholde de almindelig forumregler. Vi venter i spænding :-)
 
MVH
tvkartoffel
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2011 kl. 16:33
Oprindeligt skrevet af bird bird skrev:

  

(mindes faktisk der engang var en tråd, hvor man kunne give koncert-DVD/Bluray karakterer og denne blev godkendt)

Det er der da stadigvæk Cool
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2011 kl. 17:48
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af bird bird skrev:

  

(mindes faktisk der engang var en tråd, hvor man kunne give koncert-DVD/Bluray karakterer og denne blev godkendt)

Det er der da stadigvæk Cool
Det var også min tanke, men det er sikkert nogle mere omfattende anmeldelser der bliver tænkt på. Men bare rolig, de 2 tråde blive ikke glemt af den grundTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2011 kl. 18:05
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af bird bird skrev:

  

(mindes faktisk der engang var en tråd, hvor man kunne give koncert-DVD/Bluray karakterer og denne blev godkendt)

Det er der da stadigvæk Cool
Det var også min tanke, men det er sikkert nogle mere omfattende anmeldelser der bliver tænkt på. Men bare rolig, de 2 tråde blive ikke glemt af den grundTongue

Det er bestemt ikke for at "slette" dine tråde. Det er et rigtigt stort stykke arbejde du har lavet med de tråde. Smile 
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2011 kl. 19:02
Oprindeligt skrevet af MrCeecar MrCeecar skrev:


Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af bird bird skrev:

  


(mindes faktisk der engang var en tråd, hvor man kunne give koncert-DVD/Bluray karakterer og denne blev godkendt)



Det er der da stadigvæk Cool


Det var også min tanke, men det er sikkert nogle mere omfattende anmeldelser der bliver tænkt på. Men bare rolig, de 2 tråde blive ikke glemt af den grundTongue


Det er bestemt ikke for at "slette" dine tråde. Det er et rigtigt stort stykke arbejde du har lavet med de tråde. Smile 


Det ser jeg frem til. Jeg syntes også at de film anmeldelser jeg har læst, er alt for ukritiske. Specielt når der drejer sig om lyd sporet
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu