|
|
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dotman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||
DR1 i 720 ser fantastisk ud på DVB-T, bedre end VIASAT og TV2 står også bedre. Kvaliteten er generelt god på de mest sette kanaler, men dårlig på kanaler som Animal, NEWS osv.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Dotman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
![]() |
Boxer sender ikke regions Tv. Den Regions kanal jeg ser, TV2 Øst er i HD fra DVB-T
|
![]() |
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
![]() |
![]() |
Kun en? Det er da en mere end CD, som slet ikke sender nogen af de nye 24 timers regional stationer
|
![]() |
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Man kan jo bo et sted hvor der ikke er mulighed for at modtage andre en fra den Region hvor man bor.
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
![]() |
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
![]() |
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Jeg har da en kanal der hedder Lorry, og går ud fra at det er 24 timers kanalen
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
![]() |
![]() |
|
![]() |
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
Så må du jo stadig køre på noget introtilbud ? Ellers kan de jo ikke gøres for 100 kr/mdr.
|
![]() |
CARS10 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
![]() |
Øhh, handler denne tråd ikke om rod med faktura eller hvad. Kampus tag dig sammen og prøv at få debatten tilbage på sporet.
![]() carsten
|
![]() |
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4059 |
![]() |
|
![]() |
![]() |
Ja, men det er jo ikke Canal Digital der blokerer: TV 2 blokerer for regionalkanalerne?Ifølge Canal Digital kommentar til tjenesten Mediawatch, så er spillet om regionalkanalerne på parabol en speget sag, der også involverer TV 2 Danmark. Canal Digital har været meget interesseret i at sende de nye regionale kanaler, men TV 2 skulle angiveligt ikke have ønsket at få de regionale kanaler uden TV 2 reklamer, som alternativ til TV 2′s nuværende regionale vinduer. Det ville ellers have været oplagt at sende 1 SD udgave af TV 2 hovedkanalen, og så sende de regionale 24 timers kanaler på de resterende ledige kanalpladser i forbindelse med satellit-tv distribution, men det at skifte væk fra TV 2 hovedkanalen for at se regional-tv har altså ikke været en idé TV 2 har været interesseret i og har åbenbart krævet at få de 8 regionale udgaver af TV 2hovedkanalen distribueret fremfor kun en enkelt. De 8 regionale kanaler på satellit ville således kræve, at Canal Digital og Viasat hver oprettede 8 nye kanaler og så sendte 8 regionale udgaver af TV 2 Hovedkanalen og de nye 8 regional-tv 24 timers kanaler. Det er har man altså måske forståeligt nok valgt ikke at benytte satellitkapacitet og omkostninger på. Altså ser det således ud til at TV 2′s reklameindtægter har haft indflydelse på resultatet i forhold til distribution af de regionale kanaler via satellit Læs artiklen: http://digitalt.tv/ingen-24-timers-regional-tv-kanal-via-parabolen/#ixzz1kEPal9Nt |
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |