|
Må man downloade tv serier? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
JesperLund
Guld medlem Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
Sendt: 26-Oktober-2006 kl. 16:46 | |
Tænker du på deres software til afspilning på en PC? |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8582 |
Sendt: 26-Oktober-2006 kl. 16:50 | |
Du skal have tilsluttet din computer til tv'et, ja. Det behøver ikke at være Apple specifikt. iTunes er ikke noget, der skal købes - det er et gratis program til Mac OS X og Windows.
Det kommer. For lidt over en måned siden var serierne i 320x240, så der går nok ikke længe før de får endnu et nøk op i opløsning. Måske i forbindelse med deres kommende iTV. Redigeret af lunddal - 26-Oktober-2006 kl. 16:51 |
||
Ulrikwich
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
Sendt: 26-Oktober-2006 kl. 16:50 | |
Nej nej, bare igennem det almindelige iTunes...
Nåd du afspiller video i iTunes kommer det frem nede i venstre hjørne, det klikker du på, så kommer den fremi en boks, så højreklikker du og vælger fuld skærm... |
||
Lone
Bruger Oprettet: 04-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 164 |
Sendt: 26-Oktober-2006 kl. 20:11 | |
Hvad mener du med at det snart skulle komme. Er det ønsketænkning, eller er der nogen der rent faktisk véd noget om det??
|
||
Ulrikwich
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
Sendt: 26-Oktober-2006 kl. 20:13 | |
Jeg har læst noget om det et eller andet sted, men lige hvor husker jeg ikke. Jeg læser sgu om sådan nogle ting et hav af steder, så lige hvor er bare forsvundet.
Og nej det er ikke ønsketænkning, for jeg gider alligevel ikke bruge iTunes til at købe igennem /Ulrik |
||
karlsen
Bruger Oprettet: 28-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
Sendt: 26-Oktober-2006 kl. 20:34 | |
Det ville da være dejligt, men jeg tror næppe på at det er lovligt. Jeg kan ikke se, hvorfor TV-serier adskiller sig fra de andre "afgifts-kunst-arter", hvor et firma har betalt for produktionen mm og derfor også gerne vil have deres penge ind igen( + overskud selvfølgelig).
|
||
Ulrikwich
Sendt: 26-Oktober-2006 kl. 20:37 | |
Hvad er det du mener der ikke er lovligt? Hvis du mener gennem iTunes så er det fuldt lovligt, de har aftaler med flere af de store tv-stationer i USA. /Ulrik |
||
Stampe
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
Sendt: 26-Oktober-2006 kl. 21:27 | |
Man må ganske givet ikke - men .............................. med den afslutning på Prison Break var det svært at vente på at TV3 skal slå hul på sæson 2 og da jeg havde læst at Lost sæson 3 afsnit 1 skulle være ganske overraskende historiemæssigt, ja så tog det kun ca. 30 sec med newsleechers supersearch funktion og så ...................
Nu skal jeg bare lige have set de sidste 3 afsnit af Lost 2. |
||
Riot
Bruger Oprettet: 03-Maj-2006 Status: Offline Point: 193 |
Sendt: 01-November-2006 kl. 00:12 | |
Det er nemlig svært at vente. Når Lost 3 begyndte at blive sendt på abc for en måned siden er det sgu svært at la vær. Især når man ikke har kabel eller parabol. Så lang tid kan det heller ikke tage at smide undertekster på de afsnit! Men der spiller sikkert også alt muligt andet ind. Men det er stadig plat og så er produktionsselskaberne selv ude om at der sidder nogle mennesker med en vag autoritetstro og utålmodighed, som bare bliver nødt til at se de nye afsnit. Ligeledes var 24 sæson 5 over et år om at komme til Danmark, hvis ikke mere.. Det er åndssvagt. Det er det samme med biograffilm. Det sker meget tit, at en ganske ok film, når at komme på DVD i US, inden den kommer i biografen herhjemme. Men der spiller alle deres aftaler også ind, samt teksning(selvom det nu ike tager særlig lang tid, det kan dog tage lidt ekstra tid, hvis teksteren selv skal finde frem til tidskoder på underteksterne), men de langsomme og gamle bosser i Nordisk Film, SF Film, og andre som køber film hjem, spiller ligeledes også ind. Vi vil ha underholding! Og ikke flere år gammel underholdning! (selvom det da kan være ligeså godt som nyt (: ) Lissom Deal No Deal.. Endnu et af Casper Christensen rip-off programmer. Eller det er sefølig blevet købt til kanalen, så helt rip-off er det ikke, men stadigvæk. Hvorfor kan man ikke lave originale, danske TV-programmer?! |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |