recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Må man og findes det?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Må man og findes det?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3792
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Må man og findes det?
    Sendt: 03-April-2015 kl. 09:33
Jeg har siddet og nørklet lidt med at lave bogmærker i mit plex ift de bedste scener i de film jeg nu har.
Men må indrømme at tålmodigheden driller mig lidt. Derfor kom jeg i tanke om ikke der findes skiver til den slags?
Mindes at have set det engang. Der var dog mange scener der ikke lige faldt i min smag og derfor ville noget custom være det sjovere.
Findes den mulighed?
Hvad med youtube? Kan man forvente dts-hd lyd på scener der eks, eller kan det findes?
Hvis det findes, er det så lovligt at downloade scener, eller strider det også imod rettigheder mm?
Til top
Preps Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-December-2004
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 456
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Preps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2015 kl. 10:59
Jeg har hentet en hel film trailers i DTS MasterHD, Det fungerer fint til lidt hurtige test.
ellers er der en tråd på recordere med de bedste surround scener, den er fin som inspiration.
Landgangsscenen i Saving Private Ryan er imho den bedste.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu