|
Må man optage og flytte digitalt TV? |
Besvar |
Forfatter | |
Bagmand22
Ny bruger Oprettet: 30-Juli-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-September-2015 kl. 18:21 |
Hej, jeg ved ikke om dette er det rigtige forum til dette spørgsmål, men prøver lige:-)
Jeg optager digitalt TV på en denver DVB-C boks og flytter det over på min PC, hvor jeg Komprimere det og fjerner reklamer osv. Jeg afspiller det så på min WDTV boks i stuen i mkv format. Er det 100% lovligt? Jeg benytter det kun til mig selv i min lejlighed. Kan ikke rigtig finde noget svar på det nogle steder?! |
|
strandvasker
Guld medlem Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2402 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jep, så længe du ikke bryder en aktiv kopispærring har du lov til at lave digitale kopier til eget brug.
Ting udsendt på dvb-c må siges at være offentliggjort og så har du lov til at fremstille enkelte eksemplarer til din private brug. Desuden er der krav om ved digitale kopier at det udelukkende sker til personligt brug for dig selv eller din husstand. Så fortsæt du bare med det du har gang i.
|
|
Bagmand22
Ny bruger Oprettet: 30-Juli-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mange tak, jeg gir den gas ;-)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |