|
Må slettes - Solgt - |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
NielsRather ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-September-2015 Sted: Viby J, Danmark Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-September-2015 kl. 17:12 |
Jeg sælger min ca. 2 år gamle stationære med følgende specs:
CPU: Intel(R) Core(TM) i5-3570K CPU @ 3.40GHz Grafikkort: GeForce GTX 680 Bundkort: Asus p8z77-v lx2 Ram: 8 GB 1600 MHz Kingston HyperX blu Red Series Strømforsyning: XFX pro 650w HDD: Western Digital SATA 500 gb 16 mb cache SSD: Samsung 840 EVO 120 GB Diskdrev: ASUS DRW-24B5ST Kabinet: Cooler master silencio 450 Kølere: Uspecificerede fra Cooler master. Den er samlet af Topdata, (topdata.dk) og jeg tror desværre ikke jeg kan grave fakturaen frem, da den højest sandsynligt er blevet slettet fra min mail, jeg skal dog gøre et forsøg hvis det er meget vigtigt. Der medfølger en elektronisk udgave af windows 10, som er forud installeret Byd endelig løs. Den sælges da den i princippet bare står og samler støv, pga. uddannelse. Skriv evt. til mig på 61714946 Den står pt. i Aarhus (Viby J) Redigeret af NielsRather - 08-Oktober-2015 kl. 09:57 |
|
![]() |
|
NielsRather ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-September-2015 Sted: Viby J, Danmark Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bump
|
|
![]() |
|
thomnico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 494 |
Hvad tænker du selv den skal ligge i prismæssigt?
|
|
![]() |
|
Omkring 3600
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |