|
Må slettes |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-April-2012 kl. 21:33 |
Kære Alle,
Håber i kan hjælpe mig med den her... Har forgæves kæmpet og søgt på nettet, men det kan være fordi jeg er dum. Og ny ejer af Apple. Men jeg har lige købt en iPhone 4s samt en Ipad 2 og vil gerne have lagt lidt musik over på dem begge. Og det er da også lykkedes... MEN, jeg har rippet mine CD'er med dbpoweramp, til brug af mit Sonos system mv. Men når jeg tilføjer musikken til Itunes, så kommer al dataen ikke korret med - som om itunes ikke kan læse metadata/ID3 tags korrekt. Alt bliver nemlig sskrevet i een linie, både sangnummer, titel og album. Ja, al min musik står under et stort album... Er der nogle måde hvorpå jeg kan ændre det, når jeg importerer musikken så det kommer til at stå rigtigt? De bedste hilsener Og på forhånd tak for hjælpen Simon
Redigeret af Asklepios - 05-April-2012 kl. 22:11 |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skal lære at bruge hovedet... Og to, fandt en løsning, den er lidt kringlet men det går faktisk fint da jeg arbejder i to forskellige biblioteker...
![]() |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |