|
Må slettes |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-November-2012 kl. 23:34 |
Ja den må!
Redigeret af Sejrsen - 22-November-2012 kl. 21:45 |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6396 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der europæisk garanti med reparation i Danmark (hvis det bliver aktuelt)?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
Lad mig prøve at forhøre forhandleren ad.
|
|
![]() |
|
Nej og receiveren skal sendes til Holland. Forhandler sørger for at afhente, men du betaler. Red: 3 års garanti da det er en premium forhandler.
Redigeret af Sejrsen - 22-November-2012 kl. 15:05 |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6396 |
Sort eller silver?
Kan ikke finde vægten inkl. emballage, ved du det?
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Farven er sort.Vægten uden emballage er 16,5 kg, så med nok lige i underkanten af 20 kg.
Jeg leverer gerne ned til og med Randers. Jeg har snakket med forhandler, og de tager den meget gerne retur og han booker en tid til afhentning med DHL måske allerede i aften. Så hvis du mener noget med det, så lad være med at tænke for længe over det. Mht. prisen. Den er fast og jeg taber en lille bitte smule på det. Men nogle gange må man jo betale for erfaring :) |
|
![]() |
|
Så ved evt. reparation arrangerer forhandleren det med DHL, eller er det kun ved returnering?
Jeg kører lidt i samme spor, for det vil være en bitch selv at skulle få den sendt
![]() |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Jeg sender pm.
|
|
![]() |
|
Damsi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-November-2012 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 4 |
Hej, Hvor
lang tid har du selv haft den? Hvilken
netbutik har du handlet den i? (jeg vil gerne tjekke om de er pålidelige) På
forhånd tak ;o) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |