|
Må Slettes. |
Besvar ![]() |
Side <1234 9> |
Forfatter | ||
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
kan du ikke de sælges kun som direkte net salg
![]() |
||
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
||
![]() |
||
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
|
Nogen herinde som har dem siden folk kender deres lyd? |
||
![]() |
||
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
|
Accueq Room Calibration? Det vidst nok det som den nye DHC-80.6 fra Integra kommer til at understøtte i stedet for Audyssey.
Nogen der kender det? |
||
![]() |
||
Zarnarkand ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2012 Sted: Hobro Status: Offline Point: 19 |
|
Har en UMC-1 som jeg ikke har fået brugt.. har være uden højttalere i 2 år :)
XMC-1 har været undervejs længe. Den var lige på trapperne da jeg købte min UMC-1.. jeg ville ikke vente på den hvis du skal bruge noget n her og nu.... Min UMC-1 gør dog jeg får 40% på XMC-1 når den kommer, så de 4k jeg gav for min UMC-1 er mere end godt givet ud :) |
||
![]() |
||
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
|
Nogen herinde som har dem siden folk kender deres lyd?
Der er vist ingen som kender XMC-1'erens lyd eftersom den ikke er kommet på markedet endnu. Men jeg kender dens rumkorrektion, da jeg bruger pc udgaven via mit mediecenter. Det høster ros overalt, senest hos selveste DTS INC i Californien. De har netop investeret i en 32 kanals udgave af Dirac til deres mixe studie. http://www.avsforum.com/forum/90-receivers-amps-processors/1532930-dts-dirac-live.html |
||
![]() |
||
Ghump ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-August-2010 Status: Offline Point: 92 |
|
Emotiva var det nye sort for nogle år siden. Der var nogle som ikke snakkede om andet. Om så en tråd handlede om gamle spole båndoptagere, så blev den drejet over på Emotiva. Og reglen var, at man kunne læse ud af deres specs, at det bare var bedre. Flere features til lavere pris = bedre lyd. Flere watt til lavere pris = bedre lyd. Det var som om alt den snak forstummede, da folk fik deres forudbestilte grej. De (seriøse) anmeldelser jeg har kunne finde, fortæller at pris og kvalitet passer sammen. F.eks. læste jeg om en 300 watt Emotiva forstærker, som da ganske rigtigt kunne spille åndsvagt højt. Den havde bare så meget støj, at den sådan ca. ikke egnede sig til at gøre andet. På papiret havde den high-end specs. Men i praksis var den målrettet Cerwin Vega kunderne. Det er jo ikke det samme som at fraråde mærket. Blot skal man gøre sig klart, at man nok ikke bør foreslå en 4.000 kroners processor som et seriøst alternativ til en 50.000 kroners ditto. |
||
![]() |
||
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
|
Xmc-1 Koster vist nok "lidt" mere end 4000,- :-D
Har dog også hørt der var problemer med brum i deres første effektblokke, men det har de for længst fået styr på. |
||
![]() |
||
Ghump ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-August-2010 Status: Offline Point: 92 |
|
De 4.000 var baseret på kommentaren ovenfor :)
|
||
![]() |
||
ReneJ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-August-2006 Status: Offline Point: 224 |
|
Jeg har haft umc-200 og xpa-5 fra emotiva og skal ALDRIG have noget derfra igen.
|
||
![]() |
||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
|
har du prøvet alt andet? |
||
![]() |
||
|
De første UMC-200 havde vist en del børnesygdomme, men de høster da gode anmeldelser:
http://www.soundandvision.com/content/emotiva-umc-200-preampprocessor XPA-3 har jeg hørt på et sæt Jamo Concert, med Dirac rumkorrektion og Lossless filer. Det spillede ganske fremragende. |
||
![]() |
||
|
"har du prøvet alt andet?"
Der er ikke så mange alternativer som har Dirac, udover Datasat rs20i til et par hundrede tusinde. Og Dirac er det eneste rumkorrektion jeg har oplevet som jeg gider og høre musik på. Mcacc og Audyssey smadrer mere end det gavner, så det ender med man kører pure direct. Men der er da også nogle andre rumkorrektions systemer jeg ikke har stiftet bekendtskab med endnu. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |