recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - må slettes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

må slettes

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kingofdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-December-2014
Status: Offline
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kingofdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: må slettes
    Sendt: 05-Januar-2015 kl. 13:16

Må slettes

Redigeret af Kingofdk - 15-Januar-2015 kl. 10:23
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 13:36
Når du skriver dit indlæg sidder der en knap du trykker på for at uploade et billede
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kingofdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 13:41
super får dem lagt ind onsdag :-)
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 13:48
Husk dog at de max kan fylde 200 kb stk. - så igang med paint og skalere dem 😉
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 14:07
Upload hellere til imgur.com og kopier herind. Så er der ingen begrænsning på størrelse.

Redigeret af Nagash - 05-Januar-2015 kl. 15:07
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kingofdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 14:25
Takker.
Det finder jeg nok ud af😊
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kingofdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2015 kl. 12:46
Så er der billeder😊
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2015 kl. 19:52
Fint anlæg, og tillykke med det nye hus.
Hvad syntes du om din BluRay-afspiller? Jeg tænker meget på at købe netop den model.
Hvordan funger Smart-funktionen i den?
Ning
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kingofdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2015 kl. 14:48
Takker

Det er en fin afspiller :-D

jeg bruger den selv til netflix, Youtube plus jeg har min usb hardisk tilsluttet.

Den er fin til prisen 
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kingofdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2015 kl. 18:58
Min receiver blir snart udskiftet til en kraftigere model som hedder onkyo 806
Er spændt på hvor meget det kommer til at forbedre lyden

Er der nogen som kender 806'eren?
Til top
Krydolph Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-Februar-2013
Sted: Denmark
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krydolph Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2015 kl. 23:51
Flot setup, høj waf. 32" ser lidt malplaceret ud, men når du får et størrer TV er det lige prikken over iet :)
Spørgsmålet er så bare om du får lov, så skal der jo findes en ny plads til stearin lysne :P
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kingofdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2015 kl. 19:43
Oprindeligt skrevet af Krydolph Krydolph skrev:

Flot setup, høj waf. 32" ser lidt malplaceret ud, men når du får et størrer TV er det lige prikken over iet :)
Spørgsmålet er så bare om du får lov, så skal der jo findes en ny plads til stearin lysne :P

takker :-)

Jeg har fået tilladelse fra konen så det blir ik noget problem :-D
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu