|
må slettes |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kingofdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2014 Status: Offline Point: 89 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Januar-2015 kl. 13:16 |
Må slettes Redigeret af Kingofdk - 15-Januar-2015 kl. 10:23 |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Når du skriver dit indlæg sidder der en knap du trykker på for at uploade et billede
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Kingofdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2014 Status: Offline Point: 89 |
super får dem lagt ind onsdag :-)
|
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Husk dog at de max kan fylde 200 kb stk. - så igang med paint og skalere dem 😉
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Upload hellere til imgur.com og kopier
Redigeret af Nagash - 05-Januar-2015 kl. 15:07 |
|
![]() |
|
Takker.
Det finder jeg nok ud af😊 |
|
![]() |
|
Så er der billeder😊
|
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Fint anlæg, og tillykke med det nye hus.
Hvad syntes du om din BluRay-afspiller? Jeg tænker meget på at købe netop den model. Hvordan funger Smart-funktionen i den?
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
Takker
Det er en fin afspiller :-D jeg bruger den selv til netflix, Youtube plus jeg har min usb hardisk tilsluttet. Den er fin til prisen
|
|
![]() |
|
Min receiver blir snart udskiftet til en kraftigere model som hedder onkyo 806
Er spændt på hvor meget det kommer til at forbedre lyden Er der nogen som kender 806'eren?
|
|
![]() |
|
Krydolph ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2013 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
Flot setup, høj waf. 32" ser lidt malplaceret ud, men når du får et størrer TV er det lige prikken over iet :)
Spørgsmålet er så bare om du får lov, så skal der jo findes en ny plads til stearin lysne :P
|
|
![]() |
|
takker :-) Jeg har fået tilladelse fra konen så det blir ik noget problem :-D
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |