|
må slettes |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-April-2015 kl. 20:37 |
Min bror har brændt hans 4 år gamle Onkyo af og søger en ny brugt 5.1 eller større.
Krav at den skal have hdmi indgange, en udgang er rigeligt. Nice to have, at den har zone b udgang, da han bruger et sæt andre højtalere til når han hører LP. Hans pris er så billigt som det kan lade sig gøre. Hvad har i? Redigeret af JordanDK - 02-Maj-2015 kl. 15:46 |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Kimozo ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Marts-2011 Sted: Rødovre Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en onkyo tx-nr5009 9.2 fra 2012 pris 7.500 kr da jeg har skiftet til dolby atmos
ellers har jeg en Sony 7.1 str-da5300 til 3.500 kr Mvh kim
Redigeret af Kimozo - 29-April-2015 kl. 19:47 |
|
![]() |
|
Kimozo ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Marts-2011 Sted: Rødovre Status: Offline Point: 14 |
Manglede i lærred til projector? har et lissau motor (Somfy) lærred på 90" til salg dog malet mat sort. Kun kasetten
![]() Redigeret af Kimozo - 29-April-2015 kl. 19:52 |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Havde faktisk glemt den da der ingen respons tidligere har været, siger tusinde tak for dit bud. Men han har fået købt en anden.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |