|
Må slettes |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bettebas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2016 Status: Offline Point: 57 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Januar-2016 kl. 22:04 |
Står som ny. Modellen sælges stadigvæk til 15999kr. Pris: 8000 kr. Bor udenfor Randers! (Østjylland Kan evt. levere i Jylland og på Fyn, mod forudbetaling af benzin og evt. et måltid mad. Mvh Thomas Redigeret af Bettebas - 22-Januar-2016 kl. 16:42 |
|
![]() |
|
Bettebas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2016 Status: Offline Point: 57 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Her kommer lige et link.... www.hifiklubben.dk/tv-og-hjemmebiograf/hjemmebioreceiver/nad-t777/ Mvh Thomas
|
|
![]() |
|
Hej alle,
Nu med pris....beklager den ikke kom med i første forsøg. Mvh Thomas
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
Med HDMI 2.0 voucher?
|
|
![]() |
|
Hej Bromberg5,
Det haves ikke. De ved iøvrigt ikke, hvornår modulet kommer. Mvh Thomas
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
Nej det ved jeg godt:). Har en t757, men overvejer at opgradere nu jeg alligevel skal have hdmi 2.0.
Men øv, så syntes jeg det bliver for kostbart. |
|
![]() |
|
Hej igen,
De ved heller ikke hvad modulet koster ![]() Der står enkelte demomodeller til omkring 13000kr. Men er da åben for fornuftigt bud på sms/telefon. Den har bare stået i sin kasse i godt 10 mdr. Mvh Thomas
|
|
![]() |
|
Jeg har bildt mig ind et eller andet sted fra at det vil koste 1999kr. Men husker ikke om det er HK der har oplyst om det;)
Der er bare stadig en udgift jeg står med ved køb her:). Du kan få en iMac i bytte:) |
|
![]() |
|
Hej igen,
Ja det var også den pris de nævnte, som sandsynlig. Ring lige til mig, det koster ikke noget ![]() Med venlig hilsen Thomas Redigeret af Bettebas - 22-Januar-2016 kl. 16:42 |
|
![]() |
|
Update i første post.
Mvh Thomas
Redigeret af Bettebas - 16-Januar-2016 kl. 12:07 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |