|
Må slettes. |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-April-2016 kl. 16:35 |
må slettes
Redigeret af strecker - 09-Marts-2017 kl. 20:22 |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu ved vi hvad bundkort (chipsæt) typen er, CPuén og antal RAM.
Er det kun det du sælger, eller er der andet? Ellers er det lidt svært at give et bud. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Det er en komplet maskine i passivt kølet kabinet.
|
|
![]() |
|
MarkR ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-November-2009 Status: Offline Point: 149 |
Hvad er der af kabinet, bundkort, hdd og grafikkort?
|
|
![]() |
|
Kabinettet måler : dybde 22 cm, bredde 19 cm , højde 6 cm
Grafikkortet er onboard, og der er ingen harddisk indbygget. Jeg benytter et 4tb ekstern harddisk. Kan jeg inde i pc'en finde ud af hvilket bundkort den har? Redigeret af strecker - 22-April-2016 kl. 18:38 |
|
![]() |
|
nAlen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
du kan hente programmet cpu-z. Det giver en masse information om hardware i maskinen osv..
Dog tror jeg mange fisker efter et billede af herligheden, for at se hvilket kabinet mm det er :)
|
|
![]() |
|
Champ100 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 338 |
Kan man sætte harddisk i eller er der ikke plads til det
|
|
![]() |
|
jeg får hentet cpu-z og får noget mere info snarest ( tak nAlen )
her er et billede af kabinettet.. ![]() |
|
![]() |
|
der er ikke plads til harddisk, hvilket er hvorfor jeg har valgt en ekstern 4tb disk.. meningen med denne maskine var at den skulle være så lille og lydløs som muligt, så er er virkelig sparet på den fysiske plads. Redigeret af strecker - 22-April-2016 kl. 21:11 |
|
![]() |
|
Champ100 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 338 |
Er der brænder i den eller er den skåret helt ind til benet
|
|
![]() |
|
Ingen drev..
Jeg benytter et ekstern Blu-ray drev. |
|
![]() |
|
Hvad forventer du af pris
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |