|
Må slettes |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
rettelse i annoncen
|
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Først 45 med standere, så 40 og så ny pris som er ?
|
|
SVP03
|
|
![]() |
|
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
Prisen startet på 45kilo. I forsøg på at fange de mulig interesseret satte jeg dem hurtigt ned på 40kilo. Der var ingen seriøse interesse. Så satte den tilbage til den gamle pris. Hvorfor? Fordi jeg ville se om jeg kan sælge dem inden alt for længe, ellers beholder jeg dem gerne. Uanset pris følger stander med til dem alle 3, hvis man ønsker det. Redigeret af André S - 19-Januar-2017 kl. 22:21 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |