|
Må slettes. |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
king size ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 48 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hej strecker ku gordt være intres interesseret i dine Triangle HEYDA ez ,kan jeg komme og se dem.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Så er der ryddet op i listen over ting der sælges.
det er gået sindsygt stærkt, og der er næsten udsolgt.! |
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Jeg napper al det Hue som du har tilbage :)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Tjek Jakob.
|
|
![]() |
|
PHH ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2016 Status: Offline Point: 55 |
Hvem der bare lige havde 6K. Var ellers sindsyg fedt setup du havde og stadigvæk en våd drøm her. Husker første gang jeg oplevede buttkicker da du viste lidt transformers
|
|
![]() |
|
Renoldo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2007 Sted: Sorø Status: Offline Point: 88 |
Hej
Angående JVC x3 D-ila, hvor mange timer er der ca i pæren ? Jeg har ingen erfaringer med projektor, så hvad skal man bruge af lærred til sådan en fætter, og hvor meget larmer den ?
|
|
![]() |
|
Pæren har mellem 2000 og 3000 timer i ecomode.
Af lærred kan du bruge alt fra en hvid væg til en voksdug, eller du kan købe et rigtig projektorlærred. Min model larmer ca 20db i ecomode, dvs at den stort set er lydløs i brug. Redigeret af strecker - 09-Januar-2017 kl. 06:33 |
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
Hvor meget HUE har du tilbage?
Og du har tilfældigvis ikke flere M&K K7? Synd du skal af med det, har haft glæde af at se udviklingen to gange, og det var virkelig inspirerende:) Redigeret af Bjur - 09-Januar-2017 kl. 10:52 |
|
![]() |
|
Intet desværre.
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
.
Redigeret af Bjur - 09-Januar-2017 kl. 11:01 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |